SOBELENDIM!

http://benimdenizim.blogspot.com/ ve http://chaplincafe.blogcu.com/ dan arkadaslarim tarafindan yeni bir oyunda sobelenmisim. Arkadaslarima tesekkür ediyorum. Sobeye cevaplarim söyle:



Blog yazmaya ilk ne zaman başladın?



Blog yazmaya 3 mart 2007 tarihinde blogcuda yazmaya basladim ve 4 ekim 2007 tarihinden itibaren de blogger de yaziyorum.



Blog yazısı konularının belli bir çizgide olmasına özen gösteriyor musun?



Yemek blogu oldugu icin daha cok yemek tariflerimi yayinlamaya calisiyorum. Arada da gezdigim yerleri de sizlerle paylasiyorum. Paylastigim tariflerde begenerek yaptigim yemeklerin olmasi benim icin cok önemli. Blogcudaki blogumda ara sira elislerimi de arkadaslarimla paylasmaktan hoslaniyorum.



Blog yazmayı ne kadar sürdüreceksin?



Allah izin verdigi ve blogculuk sürdügü sürece yapmaya calisacagim insallah.





Blog yazmak senin için eğlenceli bir uğraşken, şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almaya başladı mı?



Yok aslinda degil. Arkadaslarimla güzel seyleri seve seve ve heyecanla daha hala paylasiyorum. Bazen uzun süre blogumdan ayri kalirsam aklim sürekli blogumda oluyor, bir an önce yeni tarifimi yayinlayayim diye.



Blog yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyor musun?



Blog yazarken degil de, bloglari dolastigimda bazen ev islerimi aksattigim oluyor maalesef :(( Bilgisayar basina oturdugumda kendimi kaybediyorum, zamanin nasil gectigini anlayamiyorum. Ama bloglari dolasmak beni hic rahatsiz etmiyor, aksine cok hosuma gidiyor.
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler