Vanilyalı Kalp Bisküviler ile Merhaba:)

Gönülden selamlar, merhabalar sevgili dostlar !
Nerede, nasıl, ne yaptı acaba bu kız derken geldim işte .. Çok şükür sapasağlam, sağlıklı ve zinde bir şekilde:) Neredeyse 1,5 ay olmuş bloğuma bakmayalı/bakamayalı..

Efendim bir sızı bir sızı sol yanımda kıvrandırıyor beni, tadım yoktu, tuzum hiç yoktu, halsiz, bitkin, somurtkan bir şekilde attım kendimi hastaneye birde bakalım ne görelim? Böbrekciklerim boylarından büyük işlere kalkışmış kendi içinde bir taş ocağı faaliyetine girişmiş.. Lakin memleketimin doktorları bizi tatmin etmeyince, babacığımın ameliyat olduğu doktora taaa Trabzonlara yol göründü bana, gittik tedavimizi olduk geldik çok şükür taş ocaklarını da kapattık..Artık evimdeyim, sağlıklıyım ve mutluyum..
Yokluğumda sizleri bihaber bırakmayan ve benim için özel bir post yayınlayan canım dostum papatyama da birkez daha teşekkür ediyorum buradan:) İyiki varsın ve hep olacaksın diyorum :) Bu arada Papatyamın sitesi hostingini değiştirdiği için bir hafta kadar daha kapalı kalacak ne yazık ki. Tariflerine buradan ulaşabilirsiniz.

Oralarda da boş durmadım, annemle birlikte ne güzel mamalar yaptık . Hepsini günaşırı paylaşmaya devam edeceğim. Ama bugün adımıza yakışan vanilyalı kalp bisküviler sizlerle..

Malzemeler:

120 gr. tereyağ
5-6 yemek kaşığı süt
7 yemek kaşığı pudra şekeri
2 yumurta
1 pk. kabartma tozu
1 pk. vanilin
3 su bardağı un
1 tüp vanilin aroması

Yapılışı:
Oda sıcaklığındaki tereyağ ve şeker karıştırılıp ,yumurtalar da teker teker eklenir.
Sırası ile diğer malzemeler de eklenip iyice yoğrulur.
Yoğrulan hamur kurşun kalem kalınlığında açılıp büyük kalp kalıpla kesilir.. Ortalarından da daha küçük kalp kalıpla kesilip yağlı kağıt serili tepsiye yerleştirilen kurabiyeler önceden ısıtılmış 175 derecelik fırında pişrilir..

Afiyet bal şeker olsun!
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler