Yalancı Ekmek Kadayıfı

Merhabalar:))
Bugün kendimi sessize aldım dostlar:) sebebi ise bademciklerimin şişmesinden sebep olan ses kısıklığı.. Biraz da halsizim sizleri ihmal ediyorum:( Bugün Hilal ablamla da konuştuk o da benim gibi fısır fısır garibim kıyamam:)) Tez zamanda şifa diliyorum kendime, Hilal Ablama ve tümm gripzedelere...:))
Bugün sizlerle çok ama çok yalancı bir tarifle karşınızdayımm:)) Çok severek takip ettiğim bloggerlardan Serap Hanım o güzel bloğunda çook şirin bir etkinliğe ev sahibeliği yapıyor.. Bloğu çok çok özel olduğundan bende kendisi için cuma gününden pazar gününe kadar üç değişik tarif hazırladım.. İlki şuanda tarif edeceğimm en yalancı olanı:)) Düşündüm düşündümm, dedim ki öyle birşey olsun ki hem adıyla hem tadıyla kandırsın:)) Ortaya da bu katı kıvamlı irmik tatlısı çıktı... Ben farklı bir isim planlarken annem kız bu ekmek kadayıfı gibi olmuş deyinceee voila dedimm:) Bulduummm:)) Sahiden de çok yalancı ben bile pes dedim kendime:)) İyi ki yalancılık huyum değil:))

İşte tatlım..Serap Hanımın etkinliğine gidiyorr :))

Malzemeler:
1 lt. süt
10 çorba kaşığı irmik
10 çorba kaşığı şeker
1 paket vanilin
1 çorba kaşığı tereyağ

Taban İçin:
Yarım paket yulaflı bisküvi
100 gr. tereyağ

Üzeri İçin:
Çilekli sos
Granül çikolata

Yapılışı:
İlk olarak yulaflı bisküviler rondodan geçirilip erimiş tereyağı ile yoğrulur.. Tatlının konulacağı servis kabına bastırılarak yerleştirilir..
Bir tencerede süt, irmik ve tozşeker karıştırılarak pişirilir, kaynamaya yakın vanilin ve tereyağı eklenip iki dakika daha kaynatılarak ocaktan alınıp bisküvili karışımın üzerine döklüp üzeri düzeltilerek soğuyana dek bekletilip buzdolabına alınır.. Buzdolabında yaklaşık 3 saat dinlendirilen tatlı geniş ağızlı bir bardak ile kesilerek servis tabağına alınır üzeri meyveli sos ve çikolata ile süslenerek servis edilir..

Afiyet bal şeker olsunn:))
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler