Kaesekuchen / Cheesecake

Evvelki akşam kuzenim için yapıp pişirmiştim c.cake'i..Dün gece eve gittiğimde sadece gördüğünüz dilim kalmıştı,onu da bana ayırmışlar sözde..)

Kuzen çocukluğundan beri benim yaptığım c.cake'leri hep çok sevmiştir..O zamanlar c.cake'in adı yoğurtlu pasta idi..Malum labne yoktu Türkiye'de henüz çıkmamıştı,onun yerine süzme yoğurt kullanırdım ve vişnelisini,kuru üzümlüsünü yapardım..
Fotografı da gece çektiğim için pek güzel çıkmadı,ayrıca makinem de sanırım bozuluyor..)Bu aralar pek nazlı kendileri..

Kaesekuchen


Malzemeler (tabanı)
1 paket eti burçak
1 paket kakaolu
100 gr eritilmiş tereyağ
2 yemek kaşığı h.cevizi

Bisküviler rondoda çekilip un haline getirilir.

Eritilmiş tereyağ ve hindistan cevizi eklenip kaşıkla iyice karıştırılır.

Kelepçeli kalıbın tabanına yağlı kağıt serilip kenarları yağlanır.Karışım kaşıkla tabana yayılıp bekletilir.

Kaesekuchen

Üzeri için

1 paket büyük labne
175 ge şeker
1 paket vanilya
1 kutu krema
1/2 su bardağı yoğurt
500 gr süzme yoğurt
3 yumurta
1 yemek kaşığı,1 yemek kaşığı nişasta


Yoğurtlar,labne,krema,şeker ve vanilya iyice çırpılır.

Yumurtalar eklenip çırpılır ve arkasından nişasta-un eklenir.

Karışım kalıba dökülüp 175 c de yaklaşık 1 saate yakın pişirilir.

Ilındıktan sonra üzerine böğürtlenli sos gezdirilir.


Not:Ben ılıkken kalıbın kenarını çıkarmaya çalışırken ortadan 2'ye ayrılmıştı..Üzerine döktüğüm sos da iyice içine işlemiş pek nefis olmuş..))
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler