MANTAR MANTISI

Hepinize hayirli bereketli cumalar dilerim,ramazan gelmeden günler cok uzun hava sicak nasil dayanacagiz derken nerdeyse yariladik.Burda havalar genelde yagmurlu oldugu icin susamiyoruz aclikda hissetmiyorum vücut öyle alismiki bir ay daha tutabilirim.Tutmayin beniiii

Mantar mantiyi yemekteyizde bir avukat hanim yapmisti ben biraz degisiklik yaptim yumurta ve galeta unu kullanmadim daha hafif oldu .


Bu tarifimide Ramazan lezzetleri etkinligine gönderiyorum.

300 gr kültür mantar

1 bardak yogurt

1 kasik biber salcasi,pul biber

1 dis sarimsak,tuz

kizartmak icin yarim cay bardagindan az siviyag

sos icin kahve kasigi tereyag

Mantarlar yikanir kurulanir.Tavaya siviyag eklenir ince dilimlenmis mantarlar eklenerek kizartilir.

Kagit havlu üzerine mantarlar alinir fazla yagi cekmis olur.

Yogurt,ezilmis sarimsakla tuzuda ayarlanarak karistirilir.Mantarlarin üzerine yogurt eklenir.

Tereyag eritilir ,biber salcasi pul biber kizdirilir .Yogurtlanmis mantarlarin üzerine gezdirilir.Tarifinde önce mantarlar haslaniyor sonra yumurtayla galeta ununa bulayarak kizartliyordu ben bu haliyle daha pratik ve hafif buldum.






Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler