ALMAN KOMSULARIMLA KAHVALTI

Alman komsularimi kahvaltiya davet etmistim. Onlara hafif kahvaltiliklar hazirladim,bizdeki gibi pogacalar börekler yapmadim.Bu masayi görünce bile cok sey hazirlamissin gerek yoktu bu kadarina dediler.Bana sen bize gelince bu kadar kahvaltilik bulmassin sadece tereyag,recel bal olur fazlasini bekleme bizden diye takildilar.Bizler icin hafi olan bu kahvalti masasi onlara cok görünüyor.Hem cay hem kahve yaptim ama onlar Türk cayimizi ictiler,onlarida alistirdik cayimiza severek iciyorlar.Güzel bol kahkahali sohbet esliginde kahvaltimizi yaptik.
cery domates,salatalalik,kirmizi turp,kirmizi biber
Kizimin yaptigi visneli kek,mevisimi olmasada görünce dayanamayip aldigim cilekler
cesitli receller,kendi yaptigim ayva receli
Mozeralla ,hindi salam,baharatli salam
Alman,fransiz,italyan,hollanda peynirleri


Masaya renk katan mum ve güller
Kizimin yaptigi visneli damla cikilotali kek
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler