ANNEME HAZIRLADIĞIM MASAM VE TATİL ZAMANI

  • Günaydınlar efendim ; atalarımızın dediği gibi sayılı gün çabuk geçermiş ... Günler bitti ve tatil zamanı geldi çok şükür. Nasip olursa yarın sabah yola çıkacağız eşim ve kızlarla . İlk kez 2 çocukla arabayla uzun yola çıkacağız gerçi mola vere vere gideceğiz ama yinede ilk olduğu için ve benim kızlarda biraz yaramaz olduğu için korkmuyor değilim. İnşallah kızlarda uslu durur rahat rahat gideriz. Önce Bursa oradan Bolu- abant - yedigöller dönerkende Samsun yapıp dönmeyi düşünüyoruz .. Rabbim sağlıcakla gidip dönmeyi nasip eder inşallah. 15 gün buralarda olamayacağım buralar size emanet ....
  • Gitmeden sizleri hem görüntüsüyle hemde içinde barındırdığı lezzetlerle geçen pazar sevgili anneciğime ve ablama hazırladığım masamla başbaşa bırakmak istiyorum.
  • Masada üç nesil toplandık Annem, ablam , ben ve benim kızlar ....Hazal'ın tabiriyle bütün kızlar toplandık ( aaa anneanne bak bütün kızlar toplandık annem senin kızın, bizde annemin kızları hep beraberiz dedi)


  • Masamızdaki lezzetlere gelince olmazsa olmazım salatalarım her zaman ki gibi favorilerimizdi. Hele patlıcanlı etimek salatası enfes ötesiydi. Annem " bunu benim günümdede yapacaksın hiç karışmam valla" deyip gününün ilk salatasını belirlemişti bile.


  • Menüde:
  • Yaz rüyası meyveli parfe
  • Kakaolu vişneli kek
  • Sodalı rulo börek
  • Patlıcanlı etimek salatası
  • Tavuklu nohut salatası vardı.

  • Parfe dondurma tadında soğuk soğuk nefis bir lezzetti.

  • Tavuklu nohut salatası ise hem görüntü hemde lezzet olarak çok güzeldi. Denemeyenler için hele de benim gibi nohutu sevenler için kesinlikle denenmeli diye de not düşüyorum.

  • Bugün işyerindeki işleri toparlayacağım için tarifler döndükten sonraya kalıyor malesef. Hepiniz allaha emanet olun sağlıklı mutlu günler diliyorum size. Beni özleyin anacııım :))
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler