Ev yapımı Tarçınlı puding

Sağlıklı beslenmek adına oğluma pudingini evde kendim yapıyorum..tarifi deneye deneye en sonunda oturtmayı becerdim:)..garantili bir tarif yani..paylaşacağım tarif sade tarçınlı puding..tadı tavuk göğsü gibi oluyor..bazen ben bunu çok az kakao ekleyerek de yapıyorum..o da çok nefis oluyor..işte tarif..

Malzemeler:
*1 kg.soğuk süt
*1 su bardağı toz şeker
*2 çorba k. un




*1 pk.vanilya
*2 çorba kaşığı nişasta
*1 çorba k. tereyağ veya margarin
*1 çay k. tarçın
-------------------------------------
Yağ ve tarçın dışındaki tüm malzemeleri tencerede mikserle karıştırdıktan sonra kaşıkla sürekli karıştırarak pişirelim.
-Üzeri göz göz olunca ocaktan alıp tarçın ve yağı ekleyip sürekli karıştırarak,soğutalım
-Kuplara boşaltarak dolapta bekletelim.

Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler