ZEYTİNYAĞLI FASÜLYE

  • Yoğunluk tam gaz devam etmekte ben ise bu tempoda harap olmaktayım. Evdeki durumda iştekinden çok farklı değil.. Haziran ayı böyle bitecek galiba...Ondan sonra bu yoğunluğun azalacağını bilmek rahatlatıyor beni... Pazartesi DENETİM'im var dualarınızı bekliyor , gzüel bir hafta sonu geçirmenizi diliyorum.
  • Şimdi sizi yaz aylarının vazgeçilmezi olan ve benim çok sevdiğim zeytinyağlı fasülyemle başbaşa bırakıyorum...
ZEYTİNYAĞLI FASÜLYE
  • Tarifi kabaca verecek olursam.. Fasülyelerimizin uç kısımlarını temizledikten sonra yıkayıp uzunlamasına ortadan ikiye bölüp tenceremize yerleştiriyoruz. Üzerine yemeklik doğradığımız soğanımızı , küp küp doğradığımız domateslerimizi , azcık salça , sıvıyağ, tuz ve azcık şekerimizi katıp ilk etapta su koymadan kendi buharında 10-15 dakika pişiriyoruz. Göz kararı sıcak suyumuzu ilave edip ( Su miktarı çok olmasın fasülyelerin üzerine gelecek kadar ) fasülyemiz suyuyla bütünleşene dek kısık ateşte pişriyoruz. Sonrasında da ister soğuk (tercihimdir) ister ılık servis edebilirsiniz. AFİYETLER OLSUN
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler