CEYDANIN 2.DOĞUM GÜNÜ

  • Herkese güzel bir hafta sonu diliyorum.

  • 24 Nisan minik kızımın doğum günü idi.. O hafta sonu aile arasında güzel ve eğlenceli bir kutlma yaptık. Ceyda hanım geçen yılki doğum gününde pek bir şey anlamamıştı ama bu yıl olanların farkındaydı pastasını üfleyip kahkahalarını attı ablasıyla.
  • Ben çocuklarımı hep "seni yaradana verene kurban olurum" der öper koklar severim. Onlarda alıştılar benden "anne seni velene yaladana kulban oluluuum" Onlar öyle dedikçe ben mest oluyorum adeta. Allah benim çocuklarıma da tüm çocuklara da sağlık ve mutluluk versin. Kötü günler göstermesin.
  • Nice mutlu yıllara tatlişkom... Allah bahtını açık etsin sağlık ve mutluluk versin.. Anne kulban olsun seni velene yaladanaaa"



  • Pastamız bizim kızların son takıntıları bonibonlarla süslenmiş hafif ve çok güzel bir pasta idi.. Kızlar rengarenk oluşuna bayıldı. Hatta bir ara kaşla göz arası pastayı parmaklayıp bonibonlarını çıkarmaya bile çalıştılar.


  • Ablası ile birlikte mumları söndüren ceyda hanım kesmek yerine pastaya balıklama atlamayı uygun gördü. Gerçi o halini yakalayamadık ama bu pozdan sonraki aşama balıklama aşaması :))

  • Eeee karadeniz kızı olurda horon oynamaz mı.. Alın size kız alın size horon... TV de müzik kızlarda keyif.. Eeee doğum günü kutlaması bu eğlencesiz olurmu.

  • Doğum günü menümüzü hafif seçmeye çalıştım. Masadan kalktığımızda su böreği ve pastadan eser yoktu :)) En beğeni toplayan ikiliydiler.

  • Çilekli yaş pasta
  • Su böreği
  • Marmelatlı kurabiye
  • Sosisli rolular
  • Kısır
  • Mısırlı patates salatası
  • Bide hazır aldığım susamlı gevrekler vardı ...
  • Tarifler çok yakında gelecek ... Bekleyin emi... sevgiler


Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler