HAFTASONUNDAN KALANLAR , P.D.Ç.S.#39

  • Herkese hayırlı cumalar ve mutlu hafta sonları diliyorum.
  • Geçtiğimiz hafta sonundan kalan güzel tarif ve resimlerle karşınızdayım. Bu pasta yapma işinden hiç üşenmiyorum da bu resimleri pc'ye atma ve bloğa yerleştirme işinden o kadar üşeniyorum ki anlatamam.. Benim gibi olanlar vardır kesin...Neyse bu konuya çok takılmadan tarife geçeyim en iyisi..
  • Bugün sizlere pratik ve bir o kadar da leziz olan bir tarif.. Çocuklarım bile yapabileceği kızım öyle diyor "aaaa bunda ne varki bende yaparım anne" kolay zaman almayan cremole .. Puding hazırlamaya ( pişirip- soğutmak ) veya tavuk göğsü yapmaya üşeniyorsanız ve tatlı krizindeyseniz alın size 5 dakikada hazır hale gelen nefis bir tatlı....Kızımın dediği gibi çocuklarda yapar...
ÇİKOLATA SOSLU MUZLU CREMOLE
Malzemeler
2 paket cremole
süt
Çikolata sosu
7-8 adet kakaolu büsküvi
Hindistan cevizi veya süs şekeri

  • Cremoleler üzerindeki tarife göre soğuk süt ile mikser yardımıyla yaklaşık 3-4 dakika çırpılarak hazırlanır.
  • Büsküviler rondoda yada bir poşete konarak elimizde iyice un haline getirilir.
  • Servis bardakları veya kaseleri biraz cremole biraz büsküvi konarak doldurulur.
  • Dolaba atılarak iyice soğuyup kıvam alması sağlanır .( 1 saat yeterlidir)
  • Servis esnasında üzerine çikolata sosu dökülerek ve ister hindistan cevizi ister süs şekerleri ile süslenerek servis edilir ve afiyetle yenir.
  • Hafta sonu masamızdan tavuk - pilav ve salata üçlüsü. Pilavın tarifi sitede mevcut . Tavukları bir gece önceden yoğurt, tavuk baharatı , biraz zeytinyağı ve kekikle salamura yapıp ertesi günde az sıvıyağla veya mangalda pişiriyorum enfes oluyor....

  • Portakalı kuru meyveli kek ve peynirli poğaçalar eşime işyerine getirmesi için yapılmıştı.
  • Kekin süslemesi yine hazalcığıma aittir. Ben üzerine portakallı sos yapıp dökecekken "anne lütfen üzerine süslü şekerlerden koyalım daha süslü görünsün" deyip beni ikna etmiştir. Eee sonucta güzel olunca iyiki dinlemişim kızımı diyorum...:)

  • Poğaçalarım lise yılalrından beri yaptığım tarifim. Bayatlasa bile lezzetinden bir şey kaybetmeyen gzüel birpoğaça.. Mayasız olduğu içinde anında yapılabilecek bir poğaçadır.

  • Poğaça ve kekin tarifi daha sonra verilecektir.. Herkese sevgiler

  • Bunlarda sevgili Zeynep'e sevgilerimle beraber gitsin.





Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler