MAKARNA SALATASI , PDÇS # 40

  • Günaydınlar ; Herkese güzel günler diliyorum..

  • Bu aralar yine işlerim yoğunlaştığı için sizleri ziyaret edemiyorum malesef. Siz bana kusur yazmazsınız bilirim en kısa zamanda işlerimi toparlayıp döneceğim ve sizleri bol bol ziyaret edeceğim. Hepinize kucak dolusu sevgiler...
  • Bu arada bana arkadaşlık ödülünü layık gören sevgili hemşerim Fatmacığıma buradan çok teşekkür etmek istiyorum...Sevgier fatmacığım...

  • Bugün davat masamdan makarna salatasının tarifini vereceğim sizlere... Benim en çok sevdiğim salatalardandır... Iııım olsa da yesem....Neyse lafı çok uzatmadan hemen tarife geçeyim .
MAKARNA SALATASI

Malzemeler
1 Paket Makarna
1 kase katı Yoğurt
3 yemek Kaşığı dolusu Mayonez
1 kavanoz garnitür
8-9 kornişon turşu ( Tavla zarı gibi doğranmış)
1 küçük kutu mısır konservesi
2 büyük Sosis ( küp küp doğranmış)
4 diş sarımsak
Tuz




  • Öncelikle kaynamış tuz ve yağ damlattığımız suyumuzda makarnalarımız güzelce haşlanıp süzülür.

  • Garnitürlerimiz , kornişon turşumuz ve mısırlarımız makarnamıza karıştırılır.

  • Sarımsaklar ezilerek mayonez ve yoğurt karışımına ilave edilir ve güzelce karıştırılır.
  • Hazırladığımız makarnalı karışıma sarımsaklı yoğurdumuz ilave edilrek servis tabağına alınır.
  • NOT : Hazırladığımız sarımsaklı sos salataya servis esnasında konulmalıdır . Aksi halde makarnalar sosu çekip salatamız kurur ve lezzeti gider.

  • Bu tarifimide sevgili Missgibi arkadaşıma gönderiyor ve kolaylıklar diliyorum
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler