PEYNİRLİ RULO POĞAÇA - KISA BİR ARA

  • Merhabalar ; ful dolu günler içinden sıyrılarak kaçtım geldiiim ...Çok zamanım yok blogu güncelleyip ardından sizlerden kısa bir müsade istemek için geldim..

    Önümüzdeki 4 gün için kısacık bir izne ayrılıyorum.Daha öncede bahsettiğim gibi yarın anaokulumuzun yararına düzenlediğimiz kermesimiz var. Hamarat hatunlar öyle güzel mamalar hazırlayacakki hepinizin orada olup tatmanızı isterdim. Ama üzülmeyin ben hepsini fotograflamaya çalışıcam... :)) (fotolarla yetinmek zorunda kalacaksınız malesef) Bende su böreği ve elmalı rulo poğaçalarımı yapacağım eğer zamanım kalırsa başka cicilerde hazırlamayı düşünüyorum ama zamanım olursa tabiki...

    Cuma günü kızımın okulundaki anneler günü partisine gideceğim. Orayada bir iki çeşit pasta yapıcam...

    Cumartesi günü ablama söz verdim çocukları anneme bırakıp beraber alışverişe kacacağız :)

    Pazar günü eşimin işyerinden arkadaşları bahar şenliği düzenliyorlar oraya davetliyiz maaile. Onlara da süpriz bir şeyler hazırlamayı düşünüyorum ama süpriz söylemeeemm... Fındıklı' daki dostlar siz okumayın burayı olurmu :))

    İşte böyle canlar yine ful dolu bir 4 gün bekliyor beni. Tatlı koşturmacalar bunlar seve seve hazırlanıyorum inanın sonunda herşeye değiyor.. Sözün özü 4 gün buralarda olamıyacağım blog size emanet arkadaşlar yorumsuz ve yanlız bırakmayın beni emii...

    Aaaa gitmeden güzel bir tarif eklemeyi unutuyordum az daha , çenem düştü yine...

  • PEYNİRLİ RULO POĞAÇA

  • Bu harika tarif sevgili Ayşemin peynirli rolu poğacası. Öyle güzel ve leziz bir tarif ki denemeyenler çok şey kaybediyor bence...

  • Tarif için sizi direk sevgili Ayşeciğimin sayfasına yönlendiriyorum. Gitmişken arkadaşımın ne hamarat ve becerikli biri olduğunu görüp diğer tariflerine de bakın bence.. Elinden herşey geliyor maşallah.. Ayşecim bu güzel tarif için teşekkürler canım....Çook öptüm seni

  • Tarifimi P.D.Ç.S etkinliği için sevgili Tarifdünyasına gönderiyor ve kolaylıklar diliyorum.

Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler