SICACIK BİR ORTAM ,MİMLER VE ÖDÜLLER

Herkeslere günaydınlar efendiiim. Güzel bir hafta geçirmenizi diliyorum..

Ben güne çok iyi başladım blogu bir açtım ki 10 kişiden ödül mesajı gelmiş. Çok değerli arkadaşlarım , canlarım beni en sevilen blog ödülüne layık görmüşler hepsine ayrı ayrı kocaman teşekkür edip sevgilerimi gönderiyorum...Beni bu ödüle layık gören arkadaşlarımın hepsi bu ödüle fazlasıyla layık.Hepsinin gönlümde yeri ayrı...

Sevgili
didemcim , sevgili Ümrancım , sevgili Alkım'cım , sevgili Birselcim , sevgili Gelinciğim , sevgili Nilüfercim , sevgili Asiyecim , sevgili Birgün Ablam ve sevgili Gülpınarı arkadaşıma tekrar çok teşekkür ediyorum.

Bu ödülü almanın kuralı 7 kişiye dağıtmakmış..Ama sanırım ödül herkese dağıtılmış bu yüzden bende dost listemdeki herkese gönderiyorum bu ödülü.. Hepiniz bu ödüle fazlasıyla layıksınız canlarım... Sevgiler kocamaaan hemde...

Sevgili
Gülpınarı arkadaşım beni birde sobelemiş hemen sobesine de cevap vermek istiyorum çünkü sonraya kalınca unutuyorum .. Unutmadan hemen cevaplayayı

1- Yaptığın 4 iş

İşe gelmek , Eve gidip yemek yapmak ,Muhakkak bloğuma bakmak , çocuklarımla ilgilenmek

2- Defalarca izleyebileceğin 4 film

- Yeşil yol , Mumya, Babam ve oğlum , Gladyatör

3- İzlediğin 4 tv programı

Yaprak dökümü , Binbir gece ( çok tv izlemiyorum ) birde tartışma programları

4- En sevdiğin 4 yemek

Tüm patlıcan yemekleri , Her çeşit salata , Köfte ve börekler

5- Hemen şimdi olmak istediğiniz 4 yer

Evimde uyumak istiyorum hehehee :) sabah uykuma hiç doyamıyorum çünkü , Eşimle tatilde olmak isterdim tatil olsunda neresi olursa olsun..

6- Bir yağmur damlası olsan nereye düşmek isterdin

Küçük bir çocuğun yanağına, suya ihtiyaç duyan toprağa, Yamurda ıslanmayı sevenlere ,

7- vee mimlediğim 4 kişi

http://tatlikurabiyem.blogspot.com/

http://saniyesultan.blogspot.com/

http://elifsultan1.blogspot.com/

http://lemanice.blogspot.com/ arkadaşlarımı mimliyorum .. Kolay gelsin arkadaşlar..

Ödül ve mim olayını bitirdikten sonra sıra geldi mis gibi mamalara...

Bu ikramlıkları geçen hafta sonu bana gelen biricik dostum Nurdancım , annesi ve kızkardeşi için hazırladım. Çok güzel geçen kahkahaların havada uçuştuğu sıcacık ve mutlu bir gündü.. Nurdancıma buradan da bir kez daha teşekkür edip en kısa zamanda tekrarını diliyorum... Havalar ısınsın şöyle güzel bir piknikte yapıcaz inşallah...

Aaaah aaah akıl hep sonradan gelir ya başa ben telaştan yine masanın resmini çekmeyi unuttum her zaman ki gibi. Kaşıktı çataldı derken kendimizi masada buluverdik.. O yüzden size masanın bütün halini çekemedim ama servise sunmadan önce mutfak masasında birazcık fotolayabildim . Şimdilik resimlere bakın yarından sonra tariflerle karşınızda olacağım..

Kırmızı biber salatası , Kıymalı yalancı su böreği


Marmelatlı ay kurabiye



Kümpet pasta , Peynirli sarma poğaça



Prinç salatası


Ton balıklı patates salatası


Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler