ELMALI TART

Herkese günaydıın...

Ardarda gelen arkadaşlık ödülleriyle pek şımardım canııım.... Sevgili
zeynep'cim ve ümran'cım dan sonra Sevgili yasemin'cim ve Sevgili fatma'cım da beni bu güzel ödüle layık görmüşler... Canlarım benim inanın bu benim için büyük onur. Böylesine samimi ve sıcak bir ortamda sizler gibi insanlarla karşılaşmak benim için büyük şans...Hepinize kocaamaaaan teşekkürler. Rabbim güzel kalbinize göre versin.
Dün söylediğim gibi bugün de liste yayınlamayacağım.. Çünkü hepinizin beni kalbimde yeri apayrı . Hepinizi kocaaaman öpüyorum...
Veee bugün kü tarifime geçiyorum... Hadi buyrun hep beraber yiyelim...
Ayrıca bu tarifimi sevgili Yasemincime gönderiyorum. Kolay gelsin tatlım. Sevgiler
ELMALI TART

Malzemeler
4 bardak un
1 paket margarin (Oda sıcaklığında yumuşamış)
½ bardak pudra şekeri
1 vanilya

İçi İçin:
3 orta boy elma
½ bardak fındık içi
1 şeker kaşığı tarçın
3 kaşık şeker
1 yumurta sarısı (üzerine)

Margarin pudra şekeri vanilya ve un katılarak kulak memesi yumuşaklığında hamur elde edilir.Üzeri nemli bezle örtülerek 20-25 dakika dinlendirilir.

Elmalar rendelenerek bir tavada pişirilir. Suyunu çeken elmalara fındık , tarçın ve şeker eklenir. Biraz daha pişirilerek altı kapatılır.

Hamurdan yumurtadan büyük bir parça ayrılır (üst şeritlerini yapmak için) ve nemli bezin altında bekletilir.

Diğer hamur merdane ile açılarak borcama serilir. Üzerine elmalı harç konulur. Ayrılan hamur açılarak 1 cm’lik çubuklar halinde kesilerek harcın üzerine kafes şeklinde dizilir üzerine yumurta sarısı sürülerek önceden ısıtılmış 180 c fırında pişirilir. Soğuyunca servis yapılır.

İstenirse servis sırasında üzerine pudra şekeri serpilir. Afiyet olsun

Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler