KENDİSİ KÜÇÜK , ANLAMI BÜYÜK BİR TARİF

  • Herkese mutlu bir hafta diliyorum..Herşey gönlümüzce olur inşallah...
  • Bu anlamlı günde tüm öğretmenlerimizin öğretmenler gününü kutluyor bu zor ve meşakat isteyen bu görevde hepsine başarılar diliyorum...


  • Şimdi size vereceğim tarif bana ait değil... Sevgili kızım hazalıma ait. Bana süpriz hazırlamış yavrum . Evdeki tüm apsta malzemelerinin yerini benden iyi bilir ... Neye ne koyacağıma bile karışır o derece meraklıdır bu pasta yapma işine..Bir kaç sefer kendisinide işe koşunca eee cesaretlendi yavrum.

  • Hafta içi işten geldim "anne sana bi süprizim var ... Ama süprizi hazırlamam için yardımına ihtiyacım var yardım edermisin" dedi . Bende tamam dedim ne istiyorsun

  • "Şimdi bana büsküvi , muz , fındık içi , elmalı pastaya koduğumuz tozdan ( tarçın) bide kekin üzerine koyduğumuz beyaz şeyden ( hindistan cevizi ) :)) verirmisin ...Bende verdim tüm malzemeyi " tamam anne şimdi sen beni izle dedi" .

  • Bende bu arada makine elimde bekliyorum. Aşama aşama çektim resmini sonucu görünce " hazalcım bunları blogumda yayınlayayımmı dedim " Elbette anne yayınla bende arkadaşlarıma göstereyim dedi".. Bu yaşta benden meraklı internete ve bloglara. Hatta arkadaşlarıyla oyun oynarken " benim blog adresim şu senin bloğun adresi ne " gibi diyalogları oluyor. Ölüyorum gülmekten :))
  • Büsküvileri kırdı unufak etti ,içine muzu ekledi sonra fındık içi, tarçın ekledi ve güzelce yoğurdu...En son olarak ta hindistan cevizine bulayıp

  • " al anne süprizin hazır beğendinmi dedi "
  • "Beğenmemmi öyle mutlu oldum ki anlatamam size.. Eee kız annesi olmak ayrı bişey...Kızlar daha düşünceli oluyor sanki...

  • Bu minik ellerden böyle kocaman bir süprize kimse hayır demez heralde..

  • Bu tarifi okuldaki aşçı ablasından öğrenmiş ... Aşçı ablası bazen bunu yapıyormuş çocuklara çocuklarda seve seve yiyormuş.. Eeee ben bile sevdiğime göre çocuklar nasıl sevmesin.


  • Ellerine ve o koca yüreğine sağlık meleğim.. Güler yüzün hiç solmasın . Annen sana kurban olsun...
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler