MUTLU YILLAR BANAAA ....:))



Bugün benim doğum günüüüm :) Eveet eveet bir yaş daha büyüdüm.. Büyüdüm diyorum dikkatinizi çekerim yaşlandım demiyorum ona göreee :))


Eskiden doğum günüm olduğu zaman bayılırdııım.. Aaaah aaah ne partiler düzenlerdik ne eğlenirdik . O zamanlar eğlenmek bile güzeldi..Artık hiç birşey eskisi gibi güzel değil sanki.... Sanırım büyüdükçe güzellik kavramıda farklılaşıyor ....


17-18 yaşlarındayken büyüyorum diye mutlu olurken şimdi yaşlanıyorum diye hüzünleniyorum..Hayat ne garip değilmi . Ama biliyorum ki her yaşın ayrı bir güzelliği var ve ben bu güzellikleri doya doya yaşamaya çalışıyorum her ne kadar hayat bazen beni yorsada...


Her haliyle hayat yaşamaya değer bence... Her anın tadını çıkarmak lazım..Çünkü bunun geri dönüşü yok..

İnşallah yeni yaşım mutlu huzurlu ve sağlıklı geçer... Ailem ve tüm sevdiklerimle birlikte uzun mutlu ve sağlıklı bir ömür versin rabbim...
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler