ÇEMEN

Günaydınlaar ; Ramazanın bu ilk gününde herkese kolaylıklar diliyorum bu alışma evresini kolay atlatırız inşallah... Özellikle hava sıcaklıklarının çok olduğu yerlerdeki arkadaşlara ve açık havada çaşılmak zorunda olanlara kolaylıklar diliyorum..
Bugün sizlere ramazan sofralarınıza özellikle de kahvaltılarınız için kolay ve leziz bir çemen tarifi vereceğim. Ben bu tarfiten çokça yapar kavanozlara koyar buzdolabında saklarım. Ani gelen misafirlerime de ekmek üzeri minicik kanepeler hazırlayarak ikram ederim ...
Bu tarifi 2 sene önce sofra dergisinden almıştım iyikide denemişim çok memnun kaldım .. Sizlerde deneyin pişman olmazsınız... Özellikle acı sevenler biber salçasını bolca koyup lezzeti artırabilirler.. Şimdiden yapan herkese afiet olsun diyorum
ÇEMEN



Malzemeler :


4 dilim ekmek içi
1 orta boy soğan
2 yemek kaşık biber salçası

2 yemek kaşığı domates salçası
1,5 tatlı kaşığı kimyon
1 su bardağı ceviz

4 diş sarımsak
½ çay bardağı zeytinyağı
½ çay bardağı nar ekşisi
Tuz


Tüm malzemeler rondoya konarak malzeme incecik olana kadar rondodan geçirilir. Sonrasında işlem tamamdır servis tabağına alıp ekmeğinizin üzerine sürerek afiyetle yiyebilirsiniz.
Yaklaşık 1 küçük kavanoz çemen çıkıyor isterseniz kavanıza koyup buzdolabında da saklayabilirsiniz.




Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler