ELMALI PASTA VE SOBELENDİM

Herkese merhabalar.. Sevgili sevilcim tarafından sobelenmişim eee madem sobelendik cezamızı çekelim :)) Sevilcim sorularına geç cevap verdiğim için affet tatlım net bağlantısında sorun olunca cevaplar akşama kaldı malesef... Tatlım sana cevaplarla birlikte enfes bir tarifte yolluyorum "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 2 için yayınlarsan çok sevinirim nazik davetine ayrıca çok teşekkürler tatlım kolay gelsin..
Elmalı pastamın elmaları bizim bahçeden hemde organik öyle leziz ve çoklarki muhakkak değerlendirmem lazımdı. Bu fırsat hiç kaçarmı hem leziz hem pratik elmalı pastayı yapmanın tam zamanıydı.. İftar sofraları içinde hafif bir tatlı denemenizi şiddetle tavsiye ederim..
ELMALI PASTA

Malzemeler:

1,5 paket petibör büsküvi

2 bardak süt

1 poşet krem şanti

5 büyük ekşi elma

1 su bardağı toz şeker

1 şeker kaşığı tarçın

1/2 su bardağı ceviz ( iri çekilmiş)

1/2 su bardağı fındık ( iri çekilmiş)

Bolca hindistan cevizi

Fıstık ezmesi v damla çikolata

İlk önce 1 poşet krem şantiyi 1 bardak soğuk sütle çırpalım ve kıvam alması için dolaba atalım.

Daha sonra rendelediğimiz elmalarımızı şekerimizle beraber tavada güzelce harmanlayalım elmalarımız iyice pişip kendini saldığı zaman tarçınımızı , ceviz ve fındığımızı ekleyip harcımızı soğutuyoruz

Şantimizi ve elmalarımızı hazırladıktan sonra 1 bardak sütümüzü yemek tabağına dökerek büsküvileri tekep teker sütte ıslatıp diktörtgen borcamımıza dizelim. ( Borcamı sudan geçirip ıslatmayı unutmayalım)

İlk kat büsküvileri dizdikten sonra üzerine elmalı harcımızın yarısını seriyoruz elmalı harcın üzerine de çok ince bir kat olarak krem şantimizin yarısını sürüyoruz.. Aynı işlemi 2. kat içinde gerçekleştirip önce büsküvileri ıslatıp diziyoruz sonra elmalı harcı seriyoruz ( bu kata krem şanti koymuyoruz) elmalı harcın üzerine ise 3. kat büsküvilerimizi yine sütte ıslatıp borcama diziyor ve kalan krem şantimizi büsküvülerimizin üzerini kapatacak şekilde gzüelce yayıyoruz. En üstede bolca hindistan cevizi serpip üzerini istediğimiz şekildesüslüyoruz.

Not: Damla çikolata koymanız önemle rica olunur çünkü lezzetine lezzet katıyor..

Veee gelelim sobemizin soru ve cevaplarına

1-Blog yazmaya ilk ne zaman başladın?



Aslında bu benim ilk bloğum değil daha öncede kısa sürelide olsa bir bloğum vardı ama içerik farklıydı tabiki o bloğu 2.kızıma hamileyken açmış ve hamileliğim çok kötü gidincede istemeyerekte olsa ara vermek zorunda kalmıştım. Bu bloğu nasılmı açtım? Bir gün aniden karar verdim desem inanırmısınız gerçekten de böyle oldu ... Daha önce üyesi ve mod'u olduğum

dost yüreklerde kendime ait bir sayfada yayınlıyordum tariflerimi eee bizim kızlarda beni pek bi şımartınca bende böyle birşey yapmaya karar verdim bu hepsi için süpriz oldu.. İştee böleee....:)

2-Blog yazısı konularının belli bir çizgide olmasına özen gösteriyormusun?

Blogta genelde belli bir çizgi vardır. Bizzat denemiş olduğum taifleri yayınlıyorum.Denemediğim şeyleri yayınlayıp insanları hüsrana uğratmak istemem. Genelde mutfak ve kızlarımla ilgili önemli şeyleri yayınlıyorum. Eee benimde mutluluğum bu.

3-Blog yazmayı ne kadar sürdüreceksin?

Valla zamanın ne göstereceği bilinmez ama ben sürekli olmasını temenni ediyorum . ALLAH bir zeval vermezse tabi...

4-Blog yazmak senin için eğlenceli bir uğraşken şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almaya başladımı?

Blogta konu açmak benim için hala çok zevkli ve eğlenceli. Siz dostlarımın ziyaretleri ve o güzelim mesajları beni her gün daha da heveslendiriyor. İnsanlara bişeyler verebilmek , mutlu etmek , paylaşmak büyük mutluluk benim için o yüzden zorunluluktan ziyade hem stres attığım hemde mutlu olduğum bir ortam bloğum ve diğer tüm dost bloglar...

5-Blog yazmak için gün için bazı şeylerden feragat ediyormusun?

Yooo ben planlı bir insanımdır plansız iş yapmam pek o yüzden de pek bunalmam. Ama bazen iş yoğunluğundan konu yazamayınca içten içe sıkılmıyor da değilim. Aklım hep blogta oluyor o zamanda.

Ben kimi mi sobeliyorum..? İşte bunları

1- http://peynirhosmelimi.blogspot.com/ sevgili meralciğimi

2-http://hunerlieller.net/ sevgili adaşım hülyacımı

3-http://saniyesultan.blogspot.com/ sevgili hemşerim saniye sultanım

4-http://yapraksarmayapraksarma.blogspot.com/ sevgili zeynepcimi



kolay gelsin kızlar.. kucak dolusu sevgiler.. öptüm sizi

Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler