MİNİK MELEĞİM ÇOK HASTA OLDU

Herkese merhabalar. cbox'a ve mesaj kutusuna mesaj bırakan herkese çook teşekkürler. Ziyaretleriniz için çok sağolun sayfamı güncelleyemiyorum ve yeni tarif ekleyemiyorum çünkü küçük kızımla hastanade yatıyoruz. Minicik yavrum idrar yolu enfeksiyonu olmuş ve oradan da böbreklere sıçramış böbrek iltihabı nedeniyle pazar gecesinden beri hastanedeyiz ve sanırım haftasonuna kadarda kalacağız.
Şu an ilk günlere nazaran çook iyi bebeğim. İlk 3 gün ateşini 39-40 tan aşağı indiremedik öyle inatçı bir ateş görmedim ben daha. Ama iltihap böbrekleri sardığı için bu ateşin olması çok normalmiş şükürki artık ateşini kontrol altına alabildiler. Minik meleğim gülmeye başladı tekrar rabbim hep güldürür inşallah.. Annen kurban olur sana yavyuuum.Şimdilik bu kadar canlar inşallah daha güzel haberler de vereceğim sizlere...

Hepinize cboktalki mesajllar ve dularınız için çook çoook teşekkürler . Hastaneden çıkıp kızım tamamen düzelene dek sizden müsade istiyorum. Dualarınızı minik yavrumdan esirgemeyin olurmu..

Rabbim kimselere özelliklerede minik meleklere hastalık vermesin. Heekese mutlu huzurlu ve en önemlisi sağlıklı günler diliyorum
ALLAH'a emenet olun.
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler