YENİDEN MERHABA VE SOSİSLİ PATATES

Herkeslere merhabalar .. Herkesi çook özlemişim bloğumu blogcu arkadaşlarımı .... Beni yanlız bırakmayan mesaj yazan c-box'a mesaj bırakan tüm dostlarıma kucak dolusu sevgiler.. Rabbim gülen yüzünüzü soldurmasın her gününüz bir öncekinden güzel olur inşallah... En kısa zamanda hepinize ziyarete geleceğim ... sevgiler
Minik kızım çok şükür ki iyi şimdi. Artık beyaz önlük giyen herkesten kaçar oldu minik yavrum. Eeee haklı ama çocuk tam 5 kez damar yolu açıldı yavruma... Açılan damar yolu en fazla 1-1,5 gün açık kalıyordu yavrum küçük olduğu ve kolundakinin ne olduğunu kavrayamadığı için sürekli hareket ederek elindekini çıkarma çabasında olunca damar yolu tıkanıp yenisi açılıyordu... O günleri anmak bile istemiyorum gerçekten felaket günlerdi hele ilk 3 gün öldüm öldüm dirildim ateşini bir türlü düşüremedik düşse bile 1 saat içinde yeniden 39,5 lara çıkıyordu ben böyle inatçı bir ateş görmedim hemşireler bile korktu. Neyse gelmiş geçmiş olsun deyip bu konudan fazla bahsetmek istemiyorum yine aynı stresi yaşıyorum çünkü yavrum o halleriyle hep gözümün önüne geliyor. Bu yaşıma kadar sivilce nedir bilmeyen ben şu an stresten yüzümde çıkan sivilcelerle haşır neşirim.
Minik meleğim ve ben hepinize teşekkür ediyoruz... Kocaman kocaman öpüyoruz...
Yayınlanmayı bekleyen o kadar çok tarif varki ne yayınlayacağımı şaşırdım valla.. Şimdi size biriken tariflerimden yayınlayacağım güzel bir iftar ve sahur alternatifi olduğunu düşündüğüm ve benim çok sevdiğim ve sıkça yaptığım kumpir ve pizza lezzeti arasında süper bir tarif hem çok kolay hemde leziz... İşte size sosisli patates
SOSİSLİ PATATES
Malzemeler :
3 büyük boy patates
6 büyük sosis
1/2 sucuk
4 yeşil biber
2 kırmızı biber
2 domates
1 soğan
1 çay bardağı mısır
Tuz , 1 çay kaşığı kimyon
1 su bardağı kaşar peyniri


Öncelikle patateslerimizi küp küp doğrayarak kızgın yağda gzüelce kızartıp kağıt havlunun üzerine serip fazla yağını alalım ve borcamımızın altına döşeyelim..

Diğer tarafta ince doğradığımız soğanımızı az zeytinyağında soğanlarımız yumuşayıncaya kadar kavuralım. Üzerine biberlerimizi , sosis ve sucuğumuzu ekleyip güzelce soteleyelim. Ateşin altını kapayınca içine tuzumuzu isteğe göre biberimizi ve 1 çay kaşığı silme kimyonumuzu ekleyip güzelce karıştırıp borcamdaki patateslerimizin üzerine dökelim.. Üzerine mısırımızı da serpip pişirmek için fırına verelim. 10 dakika pişmesi yeterlidir. Fırından almadan önce rendelediğimiz kaşar peynirini üzerine serpip fırında 5 dakika daha bekletip kaşar peynirinin erimesini bekleyelim. Vee fırından çıkarıp sıcak sıcak afiyetle yiyelim...


Bu tarifimi sevgili
Gelibolu17'nin ev sahibeliğini yaptığı İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 2 gönderiyorum. Arkadaşıma teşekkür ediyor kolay gelsin diyorum...

Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler