MİSAFİR SOFRASI VE KABAKLI HAVUÇLU SALATA







Herkese merhaba


Arayı biraz açtım biliyorum araya blogspottaki sorunlar girdi bende zaten yoğundum hafta içi iki gün misafir ağırladım araya yoğunluk ve aksaklık girince anlayacağınız yeni tarifi vermek bugüne kaldı:(((
Bu sofrayı perşembe günü gelen misafirler için kurdum.Kabak salatasını ve havuç salatasını hep ayrı ayrı yapardım bu kez ikisini bir denedim sonuç çok güzeldi tarifi bilenler bilir zaten ben bilmeyenler için tekrar vereyim.


Önce menümüzü görelim;


Kabaklı havuçlu salata
Çikolata soslu tatlı


(Mavi renkli yazılara tıklayarak tariflere ulaşabilirsiniz)

KABAKLI HAVUÇLU SALATA
MALZEMELER:
4 adet kabak
3 adet havuç
1 adet kurusoğan
2 diş sarımsak
1 yemek kaşığı mayonez
3 yemek kaşığı süzme yoğurt
bir kaç dal dereotu
tuz
çok az karabiber
4-5 yemek kaşığı sıvıyağ

YAPILIŞI:
Soğanı küp küp doğrayıp sıvıyağda biraz kavurun daha sonra soyulmuş rendelenmiş ve suyu sıkılmış kabakları ilave edin ,sonrada kabukları soyulup rendelenmiş havuçları katın ince ince doğranmış sarımsakları da ekleyip beş dakika kadar kavurun.Kabaklar önce suyunu salacak sonra çekecek.Altını kapatıp soğumaya bırakın.Soğuyunca yoğurt ,mayonez ekleyin ,dereotunu ince ince kıyıp salataya katın tuzunu ve karabiberini ekleyip bir güzel karıştırıp servis tabağına alın.

Afiyetolsun.
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler