YILBAŞI MENÜSÜ VE SOSLU HAVUÇ KIZARTMASI

Herkese sağlıklı ,huzurlu,mutlu,bol kazançlı bir yıl dilerim.

Ben yeni yıla ailemle birlikte girdim.Ağacımızı süsledik altına hediyelerimizi koyduk ,imece usulü yemeklerimizi yapıp soframızı kurduk.Aile saadeti yaşadık yanii:))))

Yemeklerden sarma ve tatlıyı annem yaptı ,böreği kardeşim diğerlerini de ben yaptım.


Masada olmayan sonradan fotoğrafladığım kabak tatlımız.



Bu gün bu sofradan sizlere soslu havuç kızartmasının tarifini vericem.Oldukça pratik ve güzel bir tarif.İlerleyen günlerde diğer tariflerde gelecek.Tarifime geçmeden önce menümüze bir göz atalım.




Zeytinyağlı lahana sarması


maş fasulyesi salatası

gavurdağı salatası

peynir tabağı

soslu havuç kızartması



SOSLU HAVUÇ KIZARTMASI



MALZEMELER:



3 adet havuç

2 yemek kaşığı mayonez

1 yemek kaşığı ketcap

kızartmak için sıvıyağ


YAPILIŞI:



Havuçları soyup yarım cm.kalınlığında doğrayın.Sıvıyağda havuçları kızartın.Kağıt havlu ile fazla yağını alın.Diğer tarafta bir minik kasede mayonezle ketcabı kaşıkla karıştırın(ben ortalama bir ölçü verdim siz damak tadınıza göre ölçüleri ayarlayabilirsiniz)Havuçların üzerine sosu döküp servis yapın.



Bu arada yazıma son vermeden önce kahve dünyasına teşekkür etmek istiyorum.Ben yılbaşı soframı hazırlarken kapı çaldı , gelen kargo bana kahve dünyasından bir hediye getirdi ,görünce çok şaşırdım.Yeni yıl hediyem bir kupa idi.Bu güzel ve anlamlı yeni yıl hediyesi için kahve dünyasına çoookkkk teşekkür ederim.Kahvemi artık bu kupamla içeceğim.


Herkese sevgiler


Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler