EV YAPIMI PEYNiRRR...!

MERHABA..!

Nedendir bilmem bu hamileligimde inanilmaz ev yapimi peynir canim cekti...Burdaki beyaz peynirlerin lezzetini bulmak ne mumkun tek bir cesit ve yarisindan fazlasi sut tozu(fransiz cesitleri cok fakat insan beyaz peynir tadinida aramiyor degil;)Bende uzun zamandir yapmak isteyipte yapamadigim  peynirimi sonunda yaptim...Aslinda evlenmeden oncede yapardik annemle ama yillar olmus en son 14lu yaslarimda yaptigimi hatirliyorum...

Ve bu peynir yapiminda yinede yardimini aldigim Sevgili  CAHiDENiN ELLERi'NE cok tesekkur ederim.Öyle uzun uzatiya anlatmiycam ben sadece 10 litre sutten yaptim ve 3 cay kasigi maya kullandim ve 1.5 saatte mayalandi... asagi yukari 1,5-2 kg peynir elde ettim:)sevgili Cahide ablacigim en guzel sekilde anlattigi icin sizi boyle alayim:))>>>>>>>buradan

sevgiler



Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler