Çilekli Puding ( EV YAPIMI)

Bu sene çileklerin çok bi tadı yoktu sanki! Yoksa bana mı öyle denk geldi bilemiyorum.Geçen haftalarda Altınoluk semalarındaydık, amaaaan oranın bir çilekleri var  hem büyük hem güzel kokulu hemde nefislerdi.Tatildeyken bol bol tükettim :) yola çıkmadan da puding yapıp ev sahiplerine bıraktım ki iftarda yesinler diye :)

Puding yapma fikrini ilk defa  Aylinde  görmüştüm.Çokta hoşuma gitti açıkcası.Aklıma düştü ya anında yaptım ve çevreden çokta güzel yorumlar geldi. Kısacası ben bu puding'e bayıldım.Çilek bulabilenler olurmu bilemiyorum ama bulursanız da mutlaka deneyin derim.

Tarif için teşekkürler Aylinim :)








Ev Yapımı Çilekli Puding

3 su bardağı süt
250 gram çilek
6 çorba kaşığı şeker
1 yemek kaşığı un
2 yemek kaşığı nişasta
1 paket vanilya

1 su bardağı süt ile çilekleri blenderden geçirip koyu bir çilekli süt elde edelim.Tencereye 2 su bardağı süt,çilekli süt,şeker,nişasta ve unu ekleyip koyulaşana kadar karıştırarak pişirelim.

Ocaktan indirmeye yakın vanilyayı ekleyip kuplara boşaltalım.


Afiyetler olsunnn...
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler