Adana Kebabi ,ev yapimi


Evde Adana kebabi yapmak cok gozunuzu korkutmasin. Yapimi kolay lezzeti de yerinde oluyor.Ama icine biraz kuyruk yagi sart. ( ben bulamadim kuyruk yagi )
Ben yagli kiymadan yaptim . Koyun ve dana etini evde rondoda irice cektim. Guzel kokulu bir kebabp oldu.
MALZEMELER
1/2 kg yagli koyuneti
1/2 kg dana eti
2 crb, kasigi pul biber
1 tatli kasifi kara biber
tuz
YAPILISI
Etleri irice dograyip mutfak rondosunda cekin. Cok parcalamayin Merhem gibi bir kiyma olmasin. Satir kiymasi tarzinda olsun. Cektiginiz kiymaya biberleri ve tuzunu ekleyip yogurun.
Yogurulan kofteyi buz dolabinda en az 10 saat dinlendirin.
dinlenen kofteleri sislere dizin ve mangalda arkali onlu pisirin.
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler