Kakaolu Sufle


Sanki üzerimizde karabulutlar geziyor şu sıralar.
Herşey üstüste  mi  gelir yaaaa...

Bir taraftan bu haberlere üzülürken, diğer taraftan kendi iç dünyamda, kafamla konuşur hale geldim..Dünden beri kendimi toparlayamayıp, hatta gecenin  kör bir vakti insan  kalkıp oturur mu hiç!!!!Ben oturdum işte.Döndüm bir sağa bir sola, yok.Eşim her daim yanımda olmasına, destek olmasına  rağmen, Canım'ın acısını bir türlü dindiremiyorum. Umarım tez zamanda  herşey yoluna girer.Burcum 'un özelliği gereği fazlasıyla ailesine düşkün ve duygusal bir insan olduğumdan toparlanmam biraz sürebiliyor.
Ve bugünde Pazartesi, gelsin işler güçler bakalım.Nasıl olacaksa??????

Ufffff yeter diyesim, şu sıralar gidesim var gibi gibi....

*****
Geçenlerde Teyzeciğime gittiğimde yemiştim bu sufleyi.Açıkcası ben bayıldım, tabi sadece ben değil, Ev halkıda ,benim gibi bayılarak yemişti.
Hatta ben biraz abartarak, teyzemde yedikten 2-3 gün sonra evde yapıp tekrar yemiştim.Okadar güzel yani anlıyacağınız.


*****
Bitter çikolatayı hiç sevmem, ne o yaaa acı acı ( bu benim şahsi düşüncem tabi).Sütlü,yada fındıklı olmalı benim yediğim çikolatalar her zaman.


Bu suflede de ,çikolata yok ama,lezzeti yerinde mi yerinde, güzel mi güzel bir sufle.Üzerine bir de Vanilyalı dondurma Ohhhh demeyein keyfime.
"Ben  sufleyi çikolatasız asla yemem" felan diyen varsa, tabi bu tarifi deneyip denememek tabi ki onlara kalmış.Ama, yedikleri zaman seveceklerine garanti veririm.Ben ayrıca çok sevdim, hergün yesem, yerim yani.


*****
Dün akşam, moralimi düzelteyim diye kalktım sufle yapmıştım ama, görüntü pek hoşuma gitmedi.Tadı her zaman ki gibi süperdi.


Bittersiz, çikolatasız süper bir sufle...



3 Kişilik

Malzemeler;
  • 25 Gr Margarin
  • 1,5 Yemek kaşığı Un
  • 2 Yemek kaşığı Şeker
  • 1 su bardağı Süt
  • 2 yumurta ( beyazları ayrılacak)
  • 1 yemek kaşığı kakao

Yapılışı;
  1. Margarini, eritip, unu ekliyoruz.
  2. Diğer taraftan sütü, kaynaması için ocağa alıyoruz.
  3. Hafif pembeleşen unlara, kaynayan sütü ardında da şekeri ilave ediyoruz.
  4. Ocağın altını kapatıp, Muhallebiyi soğutuyoruz.
  5. Soğuyan, muhallebiye, yumurtanın sarılarını ve kakaoyu ekleyip karıştırıyoruz.
  6. Diğer taraftan Yumurtanın aklarını mikserle, küpük oluncaya kadar çırpıp, diğer karışıma ekliyoruz.
  7. İster sufle kaplarını unlayıp, piştiği zaman ters çevirip yeyin.İsterseniz benim gibi yağlama gerek yok, ben kaplarda yerim  derseniz benim gibi yapabilirsiniz.
  8. 175 derecede ısıtılmış fırında  15 dk pişirin.

Üzeri için, Vanilyalı dondurma, Pudra şekeri.


Afiyet Olsun...
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler