ÇİRKİN KURABİYE

Blogu ilk açtığım günlerde benim için önemli olan sadece tariflerimi bir defter yerine internet üzerinden bir sayfada birleştirip yarın öbür gün kızıma hatıra bırakmaktı tabi birde kendime :) Günler ilerledikçe bloguma o kadar bağlandım ki hergün yeni tarif eklemesem bile diğer blogları okumadan duramıyordum.Ta ki blogspot kapatılana kadar :(
Meğer blogum ve blog arkadaşlarım hayatımda ne kadar büyük bir yere sahipmiş ben farkında olmadan gelip yerleşmişler hayatıma.WP den yeni adres aldım aslında ama hiç yazasım yok oraya :( http://www.beatfiltering.com/ üzerinden bloguma giriş yaptım bazı arkadaşlarda dns ayarlarını değiştirmiş ben hiç oynamadım ayarlarla şimdilik .
Bu postu yayınlayabilirsem kimler görebilicek onu bile bilmiyorum.Olay kısaca şu kendim yazıp kendim okuyacağım tıpkı blogu ilk açtığım günlerde ki gibi.
Her şeye rağmen yola devam diyorum bazıları tarafından kopart at kurabiyeside denilen ama bizim evin çirkin kurabiyesi olan oğlumun favorisi bir kurabiye tarifi vericeğim bugün .Bu kurabiye fırında biraz fazla tutulursa eti çay keyfi bisküvisini andırıyor .Yapımı oldukça basit gelelim tarife...




ÇİRKİN KURABİYE

1paket margarin
1su bardağı damla çikolata veya fındık
1 yemek kaşığı hindistan cevizi
yarım çay bardağı sıvı yağ
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
1.5 su bardağı pudra şekeri
Aldığı kadar un
Hazırlanışı:

Tüm malzemeler karıştırılır azar azar un ilavesiyle kulak memesi yumuşaklığında bir hamur elde edilir.Hamurdan küçük parçalar kopararak( şekil vermeden ) yağlanmış tepsiye dizilir.170 derecede ısıtılmış fırında pişirilir.Ben damla çikolata kullandım bu sefer fındıklısıda çok güzel oluyor.

Afiyet olsun...

En kısa zamanda buluşmak dileğiyle,

sevgiyle kalın...
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler