Kakao ve Fındıklı Kek (Ekmek Makinesinde)

İki defadır, ekmek makinesinde kek yapıyoruz, hatta eşim hazırlayıp,pişirmeye bırakıyor. Ben bu esnada sadece  izleyici olarak bakıyorum :)
Benim yaptığım sadece  Foto çekimleri yapmak :) 

Biz bu keki çok sevdik. Tadı sanki  hazır kek gibi, Sanırım içine katılan çikolata nedeniyle de hafif ıslak ıslak oluyor. Hımmmm Süperrrr bişey oluyor...


Not:Bu tarifi Cafe portakal'ın bloğunda bulup denedik...

Bu arada Mim gönderen Canım arkadaşlarım Meliha'ma ve Sevdam'a Çok teşekkür ediyorum.En kısa  zamanda Mimleri yanıtlayacağım.



İsterseniz tarifimize geçebiliriz...
 


Ayrıca çok güzel kabarıyor.Tepsiden bir çıkarıyorum, sanki somun ekmeği gibi.




MALZEMELER;
  • 2 adet yumurta
  • Yarım cup sıvıyağ
  • Yarım cup süt
  • 1 Cup tozşeker
  • 1 pk kakao
  • 1 pk vanilya
  • 3 adet  kırılmış madlen çikolata
  • 3 yemek kaşığı kırılmış fındık
  • 1 pk kabartma tozu
  • 1,5 cup un

YAPILIŞI;
  Çikolata ve fındık hariç bütün malzemeleri  sırayla makinenin tepsisine döküp, Kek pişirme modunu seçiyoruz.
Makinden 15 dk sonra  BİP sesi duyulur.Bu sesi duyduktan sonra  çikolata ve fındık eklenir.
Ve kek pişmeye bırakılır.Benim makinem 2,5 saat kadar pişiriyor.
Pişen keki, sıcakken tepsiden çıkarıp, serv,s edebilirsiniz.


Not:Herkezin makinesindeki programlar farklıdır muhtemelen.Bu nedenle diğer bir yöntem olarak bütün malzemeleri sırayla hazneye ekleyip, Kek pişirme modunu seçip, pişirebilirsiniz.

Afiyetler Olsun...

Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler