Limonlu Kek

Merhabalar, Sevgili misafirlerim,İzleyenlerim,Hayırlı Cumalar Olsun...

Bu gün sizlere, dün akşam gelen arakadaşlarımız için hazırladığım Limon aromalı kek'imi yayınlamak istedir.

Ben  çok sevdim umarım sizlerde seversiniz.



Arkadaşımın oğlu Kayra bebek bile, aromalı kekimize bayıldı desem yeridir.


Geçen pazar günü bir kek yapmıştım, Aman allahın, hiç böyle kötü bir kek yapmamıştım :( Kabrmadı, hamur oldu benim canım sıkıldı, Bu sefer yaptığımda da çok tereddütlüydüm fakat güzel bir sonuca ulaşmış oldum.


Kek'in bu kadar sarı olmasının nedeni, Köy yumurtasından yapılmış olmasından kaynaklanıyor.


Malzemeler;
  • 4 adet yumurta
  • 1 su bardağı şeker
  • 1 su bardağı yoğurt
  • Yarım su bardağı eritilmiş, tereyağı
  • 1 adet limon'un suyu
  • Yarım çay bardağı su
  • Kabartma tozu, vanilya
  • İri olarak dövülmüş ceviz
  • Elenmiş Un
Yapılışı;
  1. Yumurta ve şeker'i çırptıktan sonra yoğurt, tereyağı, limon suyu ve suyu ekleyip çırpıyoruz.
  2. Elenmiş un ve kabartma tozunu ekleyip, çırptıktan sonra, vanilya eklenir.
  3. Yağlanmış kalıba, dövülmüş cevizi serpip, kek malzemelerini döküyoruz.
  4. 180 derecelik fırından pişiriyoruz.
Sevgilerimle;

Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler