AĞLAYAN PASTA

Herkeze hayırlı cumalar diliyorum;
Ben cuma günlerini çok seviyorum,oldum olasıda sevmişimdir.Çünkü ertesi günü tatil gibi oluyor,gerçi biz cumartesi günleri çalıyoruz, hatta çok yoğun oluyorum ama yine de erken çıkabiliyoruz. Bu bile güzel :)
Bu sıra hep tatlılardan gidiyorum ,aslında yayınlanmayı bekleyen bir sürü yemek tariflerim var.Kısmetse onları da en yakın zamanda sizlerle paylaşacağım.

Tarifi Sofra dergisine ,yapımı  Ablam'a ait olan bir pasta sunuyorum.



MALZEMELER;
  • 4 adet yumurta
  • 3 kahve fincanı toz şeker
  • 3 kahve fincanı un
  • 1 pk vanilya
  • 1 pk kabartma tozu
  • 1 su bardağı  süt
Üzeri için;
  • 1 paket toz kremşanti
  • 1 su bardağı soğuk süt
Kakao Sosu;
  • 2 su bardağı su
  • 2 su bardağı tozşeker
  • 3 çorba kaşığı kakao
  • 1 çorba kaşığı un
Süslemek için;
  • Hindistan cevizi

YAPILIŞI;
Yumurta ve toz şekeri mikser ile çırpın.Vanilya ve kabartma tozunu ekleyip, tahta kaşıkla azar azar unu ilave ederek karıştırın.Orta büyüklükte  yuvarlak ve yağlanmış kalıba yayın.Önceden ısıtılmış,170 derecelik fırında 30-35 dk pişirin.Soğuduktan sonra üzerine 1 su bardağı sütü gezdirin.Başka bir kapta kremşantipi yapıp, pişen kekin üzerine yayın.Kakao sos için ise su,şeker kakao ve unu tencereye alın.Devamlı karıştırıp soğutun.Pişen kakao sosunu kremşantinin üzerine yayın ve üzerine hindistan cevizini serpin,1-2 saat dolapta bekletip, servis edebilirsiniz.


Afiyetler olsun....
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler