Iki cekirde aile bir sofrada :)


Gecdigimiz haftalarda Cok sevdigimiz aile dostlarimizla bir araya geldik. Onlar 3 kisi biz 3 kisi,
yani iki cekirdek aile :) Cok guzel vakit gecirdik. Uzun uzun sofrada oturduk yedik ictik guzel sohb etler etikk .Benim cekirdek ailem cok mutluydu.Umarim arkadaslarimizda mutlu olmustur. Ben elimden geldigince, karimca kararimca bir seyler yapmaya cabaladim.
Tabiki hemncecik de sizlerle paylasmak icin resimledim.
Simdi sofrada neler vardi size aktarayim.
Kis gunu corbasiz olmaz dedim ve misirli tarhana corbasi yaptim. Ana yemekde dana sis ve tavuk sis vardi, resimlerini cekmeyi unutmusum :(
Zeytin yagli ,tase fasulye ve enginar kalbi vardi. Peynirli gul borek ve patatesli sigaraboregi ( firinda) .Bezelyeli ve misirli pilav,kozlenmis sebze . Kurudomates ve sarimsakli ekmek. Tava lavasi ve mevsim salatasi.
Tatli olarakda, yogurt tatlisi ve muzlu cukulata soslu pasta.
Hepsinin tarifini ekliycem , hergun bir tarif :))
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler