ISPANAKLI MUZLU RULO PASTA ve Adsızdan gelen yoruma cevabım:)



Mutlu günler:))))

Dün adsızdan gelen bir yorum aldım .Aslında adsız diye hitap etmek istemiyorum ama kim olduğunu yazmamış mecburen adsız diyorum .Yorumunda sizden gelen lezzetler bölümündeki ıspanaklı kek tarifinin benim olmadığı yazıyordu.Evet yanılmıyordu tarif benim değil, sizden gelenler bölümünde yayınlanan tarifler zaten benim değil  posttada belirttiğim gibi .Bu tarifi bir arkadaşım aracılığıyla aldım fotoğrafların üzerinde herhangi bir isim yada blog vs... adı yazmadığı için yayınlamakta bir mahsur görmedim.Ne yazıkki fotoğraflar ve tarif bire bir başka bir siteden kopyalanmış .Bana yapılmasını istemediğim bir şeyi bir başkasına asla yapmam hemen tarifi yayından kaldırdım.Samimiyetle belirtiyorum ki tarifin aylardır blogumda olması ve bir başka siteden kopyalanmış olması adına üzüntü duyuyorum.Bundan sonra Sizden gelen lezzetler adlı bölümde tarif yayınlarken çok daha dikkatli davranacağım.Blogumdan kaldırdığım tarifin asıl sahibi burada ondanda benim dışımda gelişen bu olay için özür diliyorum.

Sevgili adsız ,
Yorumunu google hesabını açarak yapsaydın keşke:).Böyle bir hatayı başka bir blog arkadaşımda görsem ben kendi adıma daha nazik bir dille uyarırdım.Ama seni kırmayıp dün ıspanaklı kek yaptım hemde pasta :) Bu kadar tarifi yapan ben bir ıspanaklı kekmi yapamayacağım hatta bir tarifim zaten yayında.Bir dahaki sefere yorum bırakırken  bölümün adına dikkat edersen sevinirim.Ayrıca sadece tarifi değil postta yazanlarıda okursan iyi olur.Yinede uyardığın için çok teşekkür ederim .Sayende hem blogumdaki bir yanlışı düzelltim hemde nefis bir pasta yedik:)))

Neyse dünkü moral bozukluğundan sonra Sevgili Emelin bloguna girdiğimde karşılaştığım sürpriz beni mutlu etti .
Emelin blogunu birbirinden güzel tablolarını görmek isterseniz Düşlerimin Rengi Emelciğim nezaketin için çok teşekkürler...

Gelelim nefismi nefis hem göze hem damağa hitap eden ıspanaklı  muzlu rulo pastamıza...


ISPANAKLI RULO PASTA 
Malzemeler


Kek için 

  • 4 yumurta
  • 1 su bardağı şeker
  • 1 su bardağı ıspanak püresi
  • 1 kahve fincanı süt(türk kahvesi)
  • yarım su bardağı sıvı yağ
  • yarım paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya
  • 2 su bardağı un

 Arasına

  • 1 paket muzlu puding 
  • 3 su bardağı süt
  • 2  adet muz
Üzeri için

  • 1 poşet krem şanti
  • 1 bardak süt


 Hazırlanışı

  • Ispanaklar ayıklanır yıkanır .
  • Bir kahve fincanı süt ile birlikte rondodan geçirilip püre haline getirilir.
  • Yumurtalar mikser yardımıyla köpük olana kadar çırpılır.
  • İçerisine bir bardak toz şeker ilave edilir şeker eriyinceye dek çırpılır.
  • Sırasıyla sıvı yağ, ıspanak püresi elenmiş un, kabartma tozu ve vanilya eklenip çırpılır.
  • Yağlı kağıt serdiğimiz dikdörtgen yada kare bir fırın tepsisine hamur yayılır.
  • 200 derecede 20 dk pişirilir.(pişirme süresi fırına göre değişiklik gösterebilir)
  • Pişen kekimiz yağlı kağıt çıkarılmadan sıcakken rulo şeklinde sarılır.Böylece keki rulo yaparken daha kolay şekil alır.
  • Bir paket muzlu puding üç bardak sütle pişirilir.
  • Bir poşet krem şanti bir bardak soğuk sütle hazırlanır .
  • Kekimizin kenarları düzgün bir şekilde kesilerek düzeltilir.Kenarlarından çıkanlar rondodan geçirilir.
  • Yağlı kagıtla rulo yaptığımız keki dikkatli şekilde açarız.Üzerine ılınan muzlu pudingi güzelce yayarız.Tam ortaya gelicek şekilde muzu dilimlemeden kekin boyuna göre yerleştiririz.(ben 1.5 muz kullandım)
  • Dikkatli şekilde rulo biçiminde sararız.
  • Üzerini hazırladığımız krem şantiyle kaplarız.Rondadan geçirdiğimiz kek kırıntılarını serpip muz dilimleriyle süsleriz.
  • En az 3-4 saat buzdolabında bekletip servis ederiz.
Afiyet olsun...





Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler