Arkadaslar 'la Pazar Kahvaltisi






Gecdigimiz Pazar cok sevdigimiz arkadaslarimizi kahvaltiya davet ettik.Eh malum Pazar kahvaltilarininda guzel yani sohbetinin bol olmasi .Havada cok guzeldi sansimiza.
Tam bir Turk kahvaltisi oldu. Benim icin onemli olan arkadaslarimla birlikte olmakdi.
Kahvaltidan guzel sohbetleriyle,evime getirdikleri nese ile ben keyifli ve cok guzel bir gun gecirdim. Sagolsunlar insallah arkadaslarimi tekrar tekrar agirlama firsati bulurum.

Gelelim kahvaltidaki menuye. Tabiki Turk kahvaltisinin vaz gecilmezi bol susamli citir citir GEV_REK ,tarifi sevgili Esranin blogundan aldim http://acemisef.blogspot.com/ ben sadece Esra gibi iki defa dolamadim Gevrekleri ( ben IZMIRliyim ) :)) Bu arada Izmir lilerin simit'e gevrek dedigini bilmeyen yoktur aslinda, ama ben hemen Izmir'li oldugumu ima edeyim dedim;) Esracim gevrek harika oldu burdanda tesekkur ederim.


Koy ekmeyi vardi tarifi yanilmiyorsam ekmeklerim bolumde var
Ben genede kisacik tarif edeyim.
2 su bardagi ilik suyla 2 corbakasigi maya,1 corba kasigi seker,1 corbakasigi tuz ve 4 ,5 bardak unla yogurdum ve yaklasik 1 saat mayandirdim.
iki misli buyuyen hamuru unlu zeminde yuvarlayakarak ekmek sekli vermeye calistim.Bir parca artan hamuruda elimde yuvarlayip ekmeyin uzerine dikey gelecek sekilde yapistirdim ( kuck parcalari yapistirmak icin unlu su kullandim) uzerine hashas tohumu serpip oncede isitilmis firinda yaklasik 45 dakika pisirdim.
Diger tarifleride en kisa surede sizlerle paylasicam.
Baska nelermi vardi?
Kiymali sigara boreyi,ucgen peynirli borek , patates salatasi , Peynir cesitleri ,receller, firinda patates ve sosis kizartmasi, kozlenmis kirmizi biber,recel cesitleri.Tatli olarakda kakaolu kek ve cheesecake vardi . Cok gecmeden yayinlarim insallah.




Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler