makarna salatası


Zaman su gibi akıp gidiyor biz farkına bile varamadan ...
bugün 17 ağustos depreminin üzerinden tam 11 yıl geçmiş sanki dün gibi hatırlıyorum Rabbim bir daha böyle büyük afetler yaşatmaz inşallah...
Ramazan-ı şerifin geldik 7 . gününe ben bu ramazanı salatalarla geçiricem galiba çoğumuzun bildiği makarna salatası bugünkü tarifim belki bilmeyenler olabilir diye yinede yayınlıyorum .
Bu ara fotoğraf makinemin ayarı bozuk bir türlü düzeltemedim resimler biraz bulanık çıkıyor .
MAKARNA SALATASI
  • yarım paket makarna
  • 1 küçük kavanoz garnitür
  • yeşil zeytin
  • kornişon turşu
  • 1 kase yoğurt
  • 2 yemek kaşığı mayonez
Makarnaları tuzlu suda haşlıyoruz.Ben yüksük makarna kullandım siz istediğiniz çeşidi kullanabilirsiniz.Haşladığımız makarnaları süzüp soğutuyoruz.Soğuyunca içine garnitürü ve küçük küçük doğradığımız turşularımızı ve yeşil zeytinimizi ilave ediyoruz bir kasede yoğurt ve mayonezi karıştırıp makarnalarımızın üzerine döküp harmanlıyoruz.İsteğe göre içine başka malzemelerde koyulabilir yoğurda sarımsakda güzel oluyor ama ben koymadım .Hazırladığımız salatayı derin bir kaseye alıp üzerini süslüyoruz servise hazır...
Önizleme
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler