Atıştırmalık Balıklar

Merhabalar Sevgili Arkadaşlar,

Bugün sizlerle daha önce yaptığım tarifimi farklı bir şekilde yapıp paylaşmak istedim.

Kalıbımı arkadaşım Almanya'dan hediye getirince, aklıma hemen bu tuzlular geldi.Denedim,gözlerine tane karabiber yerleştirdim,ağız kısımlarını makas ucu ile kesip pişirdim.Eğlenceli,atıştırmalık 1 tepsi balığımız oldu..Çerez niyetine TV karşısında yenilip yutulacak cinsten oldular..

Denemek isterseniz,tarifimi alıp farklı kalıplarla hazırlayıp çocuklarınızı mutlu edebilirsiniz..)

Sizlere şimdiden kolaylıklar diliyorum..Sevgiyle mutlu kalın daima..)

Balık Kurabiyeler

Balık Kurabiyeler

Kalıbın şekli karışık gibi gelse de,hamurun üzerine bastırıp çektiğiniz de,minik parçaların patır patır dökülüşleri çok eğlenceli oluyor..Hele de çocuklarla yapılınca,daha bir zevkli hale geliyor..

Balık Kurabiyeler

Not:Kalıbım Almanya'dan hediye gelmiştir arkadaşlar..
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler