Pembe Tatlı Bittabii Çilekli :)


Merhabalar:))
Benim canım kardeşlerimm, arkadaşlarımmm, dostlarımm, ablalarımm ve tümm kalpkurabiye severler:)
Efendim yine kayboldum dimi :) Şimdi şöyle oldu, kardeşim sağolsun bilgisayar oyunu delisi:) ve bilgisayar ona yetmeyince birazcık takviye yaptırmaya karar verdi ve bilgisayarı Trabzon'a yolladı:) Bizde kaldık bilgisayarsız:) Aslında bunun haberini verecektim ama gereksiz meraklandırmayayım diye yazmak istemedim:) Sonuçta çok şükür kavuştuk:)
Güneş yüzünü gösterince buralarda daha bir heyecan doldu kalbim:) Mutfakta yeni tatlar ve yeni deneyimler yaşadım çok zevkli:) Bir bir paylaşacağım sizlerle:)
Sevgili Aysultan' a çok sürprizli bir parti hazırladık Papatyam ile:) Ayrıntılar burada:)
Sırada tarifim var artık :) Fotoğraflarını çilekli olduğu için ayrı bir zevkle çektiğim, tadının meyveli yoğurda benzediği söylenen nefis bir tatlı:) Yemedim bu tatlıdan ama benim için asıl önemli olan yapmak:) Nefsimi dizginlemeyi öğrendim çok şükür:)
İşte Pembe Tatlı :)

Malzemeler:
4 su bardağı süt
1 paket çilekli jöle
500 gr. çilek
4 yumurta
Yarım su bardağı tozşeker
1 kahve fincanı mısır nişastası
1 paket tek kullanımlık hazır meyveli sos

Yapılışı:
Çilekler robotta püre haline getirlip bekletilir.
Muhallebinin pişiileceği tencerede yumurtalar kabarana dek çırpılıp üzerine; süt, toz şeker, toz jöle ve nişasta eklenerek iyice çırpılıp, ocağın altı yakılır.
Orta ateşte sürekli karıştırarak pişirilir. Kaynamaya başlayan tatlının içerisine çilek püresi ilave edilip, 3-4 dk. daha pişirilerek ocaktan alınır ve uygun boyutlardaki kalıba dökülür ve buzluğa kaldırılır.
İyice sertleştikten sonra buzluktan alınan tatlı kalıptan servis tabağına çıkarılır, üzerine meyveli sos dökülüp çileklerle süslenir ve dilimlenerek servis yapılır..

Afiyet bal şeker olsun :)
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler