Bugün Güzel Bir Gün:)

Günaydın sevgili dostlar:)
Bu sabah güneşin ışıklarının arasından minik kar taneleri dökülüyordu uyandığımda:)
Her sabah olduğu gibi bu sabahta kahvaltısını hazırladım eşimin, uyandırdım:)
"Bugün bi başka güzel sanki ne dersin?" dedim, gözler uykuluydu, yüzüne su çarpsa da uyanamadı belli ki:) "Bilmeeemm" dedi sadece:)
Halbuki bugün hem özel hem de güzel bir gündü:) 1985 yılının 19 ocağında, buz gibi bir güne gözlerini açmıştı, merhaba demişti hayata, dünyaya:) Aynı hastanede doğmuşuz biz onunla, sadece ben iki yıl sonra kaderimizin dönüp dolaşıp bizi bulması çok manidar:)
Yaklaşık 6 aydır birbirimizin hayatındayız, aynı evi, aynı sofrayı, aynı yastığı paylaşıyoruz.. Birden iki olduk, biz olduk:) Mutluyuz.. (Nazar değmesin)
ve bugün onun doğum günü:) Pastasını hazırladım:) ve ondan saklamayı başardım geri kalanlar bugün çıkacak ortaya, akşama da kutlama:) Ayrıntılar yarına..
İyiki doğdun bitanem:) İyiki benim oldun :)
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler