BULGUR PILAVI TARIFI





Birkaç zamandır bir tembellik var üstümde sormayın.Her akşam arkadaşlarımın sitesini ziyaret etmeme rağmen kendim birşeyler yazamadım.Eeee hadi ama dedi bazı arkadaşlarım.Ben de biraz hareketlenme gereği hissettim.Bu arada çok ama çok güzel bir cumartesi geçirdim.Bizim liseli kızlarla toplantımız vardı liseli dediğime bakmayın hepimiz o yaşları geride bıraktık ama bir araya gelince aynen o havaya girip saatlerce hiç aralıksız konuşmamıza rağmen yine de konuşacaklarımızı bitiremiyoruz.Beykoz da çok güzel bir yerde 6 eski arkadaş deniz kenarında oturup tadına doyulmaz sohbet eşliğinde balıklarımızı yedik enfes manzarayı izledik ve konuştuk konuştuk konuştuk.Sizi çok seviyorum deli kızlarrrrrrrr.


Bu arada güzel bir bulgur pilavı tarifi vereyim asıl tarifler yolda 23 Nisan tatili ya Allahın izni ile voltranı oluşturacağız yine :)




Malzemeler




  • 1 adet soğan


  • 1-2 adet sivri biber


  • biraz domates rendesi ya da salça ben küp doğranmış domates kullandım.


  • Arzunuz ölçüsünde tereyağ


  • 3 bardak bulgur


  • tuz ve su


Yapılışı


Rendelediğiniz soğanı tencerede tereyağ eşliğinde biraz kavurduktan sonra biberleri ve domatesi ilave edin.Domates suyunu biraz çektikten sonra 5 bardak suyu ve tuzu koyup tencerenin kapağını kapatın.Bu arada ayıklayıp yıkadığınız bulguru kaynamakta olan suyun içine koyup karıştırın ve ağır ateşte pişirin.Demlenmesi için tencerenin ağzına bir kağıt havlu koyup kapağı kapatın.Misler gibi pilavınız hazır


Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler