ÇİKOLATA SOSLU KALP KEK

Bu aralar epey yoğun ve yorucu günler geçiriyorum.24 saat bana yetmez oldu.Bu yüzden sıklıkla tarif ekleyemiyorum ya da bazan yorum yazan arkadaşlara hemen dönemiyorum.Fırsat bulmuşken beni ödüllere layık gören arkadaşlarıma da teşekkür etmek istiyorum.

GÜNEŞIŞIĞI ödülü için ;Sevgili ALEYNA ,FİLİZCELEZZETLER ,MAHPERİ, PEYNİRHÖŞMELİMİ ,EKİNİNMUTFAĞI ,TURUNCUTATLAR 'a

DOSTLUK ödülü için de
SEVDALITATLAR ve MELOŞ'a çok çok teşekkür ediyorum.Beni hiç unutmuyorsunuz.İyi ki varsınız dostlarım.

Veeee çikolatalı kek tarifime geçiyorum.Bu tarifimi Sevgili Sevil ve Birsen'in düzenlediği SOFTBOWL SİLİKON KEK KALIPLARI YARIŞMASI'na gönderiyorum.Hiç bir iddiam yok amaç sadece katılım.


MALZEMELER;
3 yumurta,
1,5 su bardağı toz şeker,
1 su bardağı sıvı yağ,
1,5 su bardağı şeker,
3 su bardağı Sinangil sade kek unu,
yarım su bardağı kakao,
1 pk kabartma tozu(ben kullanmadım çünkü unum da vardı.)
ÜZERİNİ SÜSLEMEK İÇİN ;çikolata sosu.
HAZIRLANIŞI:
Yumurta ve şekeri bir kaç dakika kabarana kadar çırpıyoruz.Sıvı yağı ekleyip yediriyoruz.Sütü,kakaoyu ve unu yavaşça ekleyip düşük hızda çırpıyoruz.Hazırladığımız karışımı Silikon kalıbımıza döküyoruz.160 derecede yaklaşık 1 saat pişiriyoruz.Pişip pişmediğini kürdan yardımıyla kontrol edip fırından çıkarıyoruz.Keki miz soğuduktan sonra kalıptan çıkarıp çikolata sosunu üzerine döküp servis ediyoruz.
AFİYET OLSUUUN...
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler