Çilekli Bon Bon

Günaydınnn canlarımm:)) Uzuunn ve çookk keyifli bir bayram tatilinin ardından yine masamın ve bloğumun başındayımm:)) Biraz yoğun bir gün olacak diye tahmin ediyorum tatilin ardından ama olsun tatil harika geçti ve çok güzel anlar yaşadım:)) Umarım sizlerinde bayramı aynı güzellikte geçmiştir..:))
Bayramda bol bol tatlı yedik:) Şaşıracaksınız ama denize girdik:)) Gezdik, asıl doğum günüm 20 Eylül ama hafta arasına denk geldiğinden tatili bulmuşken doğum günümü kutladık erkenden :)) Harika anlar yaşadım hakikaten:))
A Milli Basketbol Takımımızı canı gönülden tebrik ediyorum.. Basketbolla çok alakam olmasa da bu final beni de ekranlara kilitledi.. Dünya ikinciliğini kazanmak bile çok büyük gurur yaşattı. 12 DEV ADAM' ı yürekten tebrik ediyorum:))
Hepinizin geçmiş bayramını kutlarım canlarım:)) En kötü günümüz bayram günü gibi olsun:))
Bugün sizlerle bayram ikramlarından olan çilek pudingli bon bonlarımı paylaşacağım:)) Çilekli puding ile bir
kek yaptım sonra bu keki bonbonlara çevirdimm:))

Malzemeler:
Çilek Pudingli Kek (tarif için tıklayınız)
1 paket çilekli krem şanti
2 çorba kaşığı pudra şekeri
50 gr. beyaz çikolata
3 çorba kaşığı süt
1 çorba kaşığı erimiş tereyağ

Yapılışı:
Burada anlatıldığı gibi hazırlanmış olan keki robotan geçirilip kırıntı haline getirilir. İçine çırpılmış şanti, rendelenmiş beyaz çikolata, pudra şekeri, süt ve tereyağı eklenip güzelce yoğurulur..Elde edilen karışımdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparılıp yuvarlanır ve üstleri süte betırılıp şekerler ile kaplanır..
1 saat kadar dinlendirildikten sonra servis yapılır..

NOT: İsteğe bağlı olarak hazır batın kekler ile de hazırlayıp üstünü kapatarak buzdolabında 3 gün saklayabilirsiniz...
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler