DEREOTLU PAMUK POĞAÇA


Bu poğaçayı yeşildomateste gördüğüm andan beri mutlaka denemeliyim dedim ama ben farklı olarak iç harcına dereotu da ekledim böylece dereotlu pamuk poğaçam oldu.Hem de misler gibi,yumuaşacık,harika lezzette.Poğaçaları fırına atarken çayımı da demledim,fırından çıkar çıkmaz çay eşiğinde afiyetle yedim.Kesinlikle denemelisiniz,ama benden tavsiye dereotunu benim yaptığım gibi çok ince kıymayın.Öyle daha da lezzetli olacağına eminim.


Dereotlu pamuk poğaçaları 2 etkinliğe birden göderiyorum.P.D.Ç.S 23 evsahibemiz deryadanlezzetelere ve POĞAÇALAR ETKİNLİĞİ yapan papatya68'e.Her iki arkadaşıma da kolaylıklar diliyorum.

MALZEMELER:
1 demet ince kıyılmış dereotu
150 gr tereyağı(oda sıcaklığında)
1 çay bardağı yoğurt
2 yumurta(birinin sarısı üzerine)
1 pk kabartma tozu
1 çay kaşığı tuz
aldığı kadar un

HAZIRLANIŞI:

Önce dereotunu ince bir şekilde doğrayalım.Ben rondoda çekmiştim pişman oldum.
Daha sonra tereyağı,yoğurt,yumurta ve dereotunu birbirine iyice yedirelim.Unu,kabartma tozunu,tuzu ekleyelim ve yumuşak bir hamur elde edelim.Ben epey yumuşak bir hamur yaptım hatta şekil vermekte bile zorlandım.Elimizle yuvarlayıp şekil verelim.Ben içine peynir de koymadımZaten yeteri derecede lezzeti yerindeydi gerek duymadım.Üzerine yumurta sarısı sürelim çörekotu serpelim.Fırçayla hafifçe bastıralım.Yağlı kağıt serilmiş tepsiye dizip önceden
ısıtılmış fırında 180 derecede fırına verelim.

AFİYET OLSUUUUUUUUN...
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler