ETLİ NOHUTLU YAHNİ

Muhteşem lezzette bir yemek,kalorisi fazla da olsa kesinlikle yemeye değer bir lezzet.Hem mideyi hem gözü fazlasıyla doyuruyor..



MALZEMELER.

Haşlanmış nohut
Arpacık soğanı(ben de olmadığı için iri piyazlık doğradım.)
250 gr dana eti
5 diş sarımsak
Yeşil biber
Domates salçası
tuz,karabiber,kekik
Zeytin yağı.

HAZIRLANIŞI:
  • Etlerimizi düdüklüde haşlıyoruz.Benim önceden haşlanmış nohutum vardı siz de hazır alabilir veya etten sonra haşlayabilirsiniz.
  • Ayrı bir tencereye sıvı yağ koyuyoruz.
  • Soğanları arpacık soğan kullanmamız daha iyi olur ama ben de de yoktu  yüzden boylamasına iri doğradım.Soğanı biberi zeytinyağında kavuruyoruz.
  • Salçamızı  ekliyoruz.Sarımsakları kesmeden atıyoruz.
  • Haşlanmış nohutu ve eti ekliyoruz.
  • Etin suyunu ekliyoruz.
  • Tuzunu ve baharatları de ekleyip 1O dk kadar orta ateşte pişiriyoruz.
  • Yemeğin suyunu göz kararı ekliyoruz ama çok fazla sulu olmaması gerekiyor.
  • Yanına ben yeşil mercimekli pirinç pilavı yaptım tavsiye ederim.

Veeeee sonuç...AFİYET OLSUN.....
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler