FINDIKLI-TARÇINLI KURABİYE


Fındıklı kurabiye benim en ama ennnn çok sevdiğim kurabiyelerin başında geliyor.Yerken tadına doyamıyorum,yiyorum yiyorummmm.Stop !!Bu kadar övgü yeter!İnanmazsanız deneyin de bakın bakalım tadına.
Ayrıca beni ikinci kez davet etme nezaketini gösteren Deryadanlezzetlere çok teşekkür ediyorum ve nefis kurabiyelerimi ona gönderiyorum..

MALZEMELER:
1 pk.oda sıcaklığında margarin,
1 çay bardağı çekilmiş fındık,
2 yemek kaşığı şeker,
1 pk.vanilya,
1 tatlı kaşığı tarçın ve aldığı kadar un.
HAZIRLANIŞI:
Malzemelerimizden yumuşak bir hamur yapıyoruz ve oldukça küçük parçalar koparıp minik toplar yapıyoruz.Cevizden az daha iri olursa iyi olur.Toplarımız bitince fırını 180 derecede ısıtıp kurabiyelerimizi fırına veriyoruz.Bu arada göz kararı 2-3 yemek kaşığı şekerle tarçını karıştırıyoruz.Fırından çıkan kurabiyeleri sıcağı sıcağına bu karışıma buluyoruz ve servis tabağına alıyoruz.
AFİYET OLSUUUUN....
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler