FIRIN POŞETİNDE KUZU PİRZOLA



                  MERHABALAR SELAM İLE :)
FIRIN POŞETİNDE BOL KEKİKLİ,BİBERİYELİ,BAHARATLI,PATATESLİ KUZU PİRZOLA
Sağlığım yerinde olmadığı günlerde başvurduğum yöntemlerden biridir,fırın poşetine sebze,balık  veya eti koyup pişirmek :) hem ben yorulmuyorum,hem ev kokmuyor,hem buharıyla oldukça lezzetli bir yemek oluyor
2 kişi için; 4 adet kuzu pirzola,2 adet patates ve bol baharat kullandım
patatesleri soyup elma dilimi şeklinde kestim bir kap içinde eti,patatesi,kuru biberiyeyi,kekiği,karabiber,tuz,kimyon,pul biber vb baharatları harmanladım,1 kaşık un koyduğum poşete karışımı yerleştirip aralarına defne yaprakları koydum ama bu arada çok az zeytin yağı koymayı unutmuşum :))poşeti bağlayıp çatalla birkaç delik açtıktan sonra maksimum 200 c fırında pişirdim

Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler