FIRINDA KAŞARLI KÖFTE

24 Kasım Öğretmenler Gününde hazırlamış olduğumuz tiyatro oyununu sahneye koyduk.İnanılmaz bir heyecan yaşadım.İnanılmaz ve güzel bir geceydi...Çok büyük alkış aldık,beğenildik.Allah'ın izniyle alnımızın akıyla bu işin altından kalktım.Bu büyük heyecanın sonunda salonda herkesin ayakta alkışlaması,gözlerdeki şaşkınlık ve beğeni herşeye değerdi dedirtti bana.Oyunumuz o kadar beğenildi ki Trabzonda da sahneleyeceğiz,gerçekten çok mutluyum.Oyunumuz bir komediydi adı ''DİŞÇİ CEVDET''.Ben 2 farklı karakteri oynadm.Hem doktor hem de darbukacı ''erkek''bir çingeneyi.Belik Trabzon'da oynadıktan sonra bir kaç resim yayınlayabilirim arkadaşlar..Bakalım,ben bu işi de çok sevdim,devamı gelebilir.....

Gelelim yemeğimize,bir doğaçlama,bir farklılık isteği sonunda ortaya çıktı ve çok ama çok beğenildi,daha olsa yenilirdi dedirtti.Üstelik çok basit.Bundan sonra davetlerimde de yapacağım bir yemek oldu.

FIRINDA KAŞARLI KÖFTE


MALZEMELER:
Yarım kilo az yağlı kıyma,
bir su bardağı bayat ekmek içi(çekilmiş),
tuz,karabiber,pulbiber,kekik,
1 diş sarımsak.
SOSU:
3 -4 yemek kaşığı domates salçası,
2 yemek kaşığı yağ,
biraz su.
ÜZERİNE SERPMEK İÇİN
Kaşar peyniri.

YAPILIŞI:
Köftemizi yapıp oval şeklini veriyoruz.Teflon tavada domates sosunu yapıyoruz.Sosu çok az sulandırıyoruz.Sosu fırın tepsisine döküp üzerine köfteleri yerleştiriyoruz.Önceden ısıtılmış 220 derecede köfteleri önlü arkalı pişiriyoruz.Fırından çıkmasına 3 dakika kala rendelenmiş kaşar peynirini bolca köftelerin üzerine serpiştiriyoruz.Kaşarlar eriyince hemen fırından çıkarıp sıcağı sıcağına servis yapıyoruz.

AFİYETLER OLSUN....
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler