İÇLİ KÖFTE

İçli köfteyi tadıpta sevmeyen var mıdır bilmiyorum ama ben bayılıyorum.Bu gün kendime içli köfte ziyafeti çekmek istedim.Tek kelime ile nefisti.Yoğurma aşaması biraz yorsa da insanı damağımıza gelen o muhteşem lezzet ''değdi'' dedirtiyor.Yapması zor gibi görünse de insan benim gibi azmederse el mutlaka alışıyor ve kısa zamanda içli köfteyi hazırlıyor.Benden tavsiye hiç denemediyseniz yarın hemen yarın kolları sıvayın derim.Tarifine buradan ulaşabilirsiniz.Yalnız şaşırmayın en üstte bu resim alttakinde tarifli içli köfte var canlarım.Bazı arkadaşlar göremeyince sormuşlar...Hadi size kolay gelsin...

Bu da üstüne sos dökülmüş hali.Tadına tad katıyor..
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler