İKİ SOBE BİR ÇANTA

İşte en son bitirmiş olduğum çantam.Bu çantayı yalnızca kendim için ördüm.Resimde taşları parladığı için tam olarak istediğim gibi çıkmadı.Ama çok hoş oldu,ne dersiniz.Yakında bir çantacı açacaksın dediğinizi duyar gibiyim ama elimde değil ben bu çanta örme işini seviyorum..

Daha önce Urfa Ceylanı Sibelciğim tarafından sobelenmiştim,dün de keyifli mutfağımdan sevgili Tuğba sobelemiş beni.İkisini cevaplamak istedim .
İlk önce Sibel'in sobesini cevaplayayım,işte cevaplar...

Yemeyi ve yapmayı en sevdiğin yemek nedir?
İçli köfte ve mantı,

Evliliğiniz evlenmeden önceki beklentilerinizi karşıladı mı?

Evlilikte mutluluk biraz da şans işi gibi geliyor bana,ne kadar tanıdığını zannetsen de yanılabiliyorsun;ama ben çok şanslıyım çünkü eşimde aradığım her şeyi fazlasıyla buldum Allah’a şükürler olsun…

Seçme şansınız olsaydı başka bir ülkede yaşamayı ister miydiniz?

Ülkemi çok seviyorum ama yine de Manhattan’da bir gökdelenin çatı katında yaşamak isterdim…

Günün en çok hangi vaktini seversiniz?

Günün en çok akşamdan geceye doğru ilerleyen saatlerini severim çünkü ancak o zaman sessizliği yakalayabiliyorum,biraz kendime zaman ayırabiliyorum…

En son okuduğunuz kitap nedir, tavsiye ettiğiniz kitap var mı?

Kitap okumak hayatta en sevdiklerim arasında yer alır.Şu an iki kitap birden okuyorum.Birincisi Martin LİNG’sin ‘HZ.MUHAMMED’İN HAYATI’ki şimdiye kadar okuduğum en iyi siyer kitabı;diğeri de ‘ÇANAKKALE 1915’isimli bir kitap.Çanakkale Destanını tüm ayrıntılarıyla anlatıyor.İnşallah o yüce ruhlara layık birer vatandaş olabiliriz diyorum,çünkü onlar vatan için gözlerini kırpmadan ölüme koşmuşlar…

Sevgili Tuğba'nın sobesi de alfabedeki harflarin ilk hatırlattıkları ile ilgili...


A : Aysel; o olmasa ne yapardım bilmiyorum,bilmekte istemiyorum…
B : Bahar ;en güzel mevsim,
C : Cehalet;çok kötü bir şey,hemen kurtulmak lazım,
D : Defnem,minnoşum,tatlı cadım…
E : Ekmek;sabahları fırından taze çıkmış ekmek kokusu ve çay...
F : Fındık;eşim öyle der;Funda ;adım…
G : Gül,en sevdiğim çiçek…
H : Hediye;almayı da vermeyi de çok severim…
I : Isınmak;üşüdüğümde sıcak sobanın yanında sıcacık çayla mayışmak …
İ : İçli köfte;yapmayı da yemeyi de çok severim…
J : Jüpiter;Güneş sisteminin en büyük ,en ihtişamlı gezegeni…
K : Kitap;ruhumun biricik gıdası…
L : Lunapark;şimdi bile gitmekten çok hoşlanırım…
M : Mert;canım oğlum,ilk göz ağrım,yakışıklım…
N : Newyork;yaşamak istediğim şehir…
O : Okumak,okumak,okumak;bıkmadan yaptığım tek şey…
Ö : Özür;bazen dilemeyi bilmek gerekir…
P : Piyano;çalabilmeyi çok isterdim…
R : Rica;edebilmeyi bilsek bazen…
S : Sessizlik;bazen en çok ihtiyaç duyduğum şey…
Ş : Şiir,okumayı çok severim…
T : Tarih;çok ilgi duyduğum bir alan…
U : Unutmak;bu aralar en çok başıma gelen şey…
Ü : Ütü;hiç sevmem…
V : Veda;vedalar olmasa…
Y : Yaşar sevgili eşimin adı ve benim evlenmeden önceki soyadım...
Z : Zaman;bazen yetmiyor…
Ben de akasyakokulu Nurayımı ,urfa ceylanım sibel'i ve mutfakların sultanı Güldenciğimi sobeliyorum.İstedikleri sobeyi seçmekte özgürler.Hadi bakalım kolay gelsin canlarım..
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler