KİRAZ TURŞUSU ve BLOG ÖDÜLLERİ

Karadeniz mutfağına devam diyoruz ve bu sefer de evde ben hariç herkesin bayıla bayıla yediği kiraz turşusundan bahsetmek istiyorum.Karadenize gelene kadar o canım kirazın turşusunun yapıldığını aklımın ucundan bile geçiremezdim,çok şaşırmıştım.8 sene oldu inatla tadına bakmadım ama sizin için resimledim.Bu tarifi P.D.Ç.S.E 28'in yeni ev sahibi tatlı kurabiyeme gönderiyorum,kendisine kolaylıklar diliyorum.
Tarif basit;önceden kirazın çekirdekleri çıkarılarak turşusu kuruluyor.Hazırlanmadan önce biraz suda bekletiyoruz;bir tencereye kıyılmış soğan ve sıvı yağı ekleyip biraz pembeleştirip kirazları ekliyoruz.Şöyle bir çevirip altını kısıyor ve kapağını kapatıyoruz.10 dk. kadar kısık ateşte pişirip altını kapatıyoruz ve servis ediyoruz.AFİYET OLSUUUN.



Çok değer verdiğim arkadaşlarımdan bazıları beni bu blog ödülüne layık görmüler.Benim yemeklerim,Sıcak paylaşımlar Aysel, Angel,Peynirli höşmerim ve Antepaşı.Hepinize çok teşekkürler..Uluslararası Arkadaşlık Ödülü.Çok mutlu oldum
Bu ödülün amacı arkadaş listenizdeki Bloggerleri dünya çapında tanıtabilmekmiş...Ve sizi seçen arkadaşınızın listesindeki isimlerden 1 fazla olmalıymış...

Amaaaa neredeyse herkes ödülünü aldı,o yüzden ben de bütün blog arkadaşlarıma hediye ediyorum.İyi ki varsınız.Sevgiyle kalın...
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler