KIRMIZI BİBER RULOLARI

Uzun süredir bir şeyler ekleyemediğimin farkımdayım,ancak bunun da sebepleri var.Bu aralar inanılmaz yoğunum,şimdi pazarları okulda kursta vermeye başladım,hem de rejimdeyim,pastadan börekten köşe bucak kaçıyorum ve yapmıyorum.Bakalım ne kadar dayanabileceğim.
Peynirli kırmızı biber rulolarını sevgili abı-hayat bengisu'da gördüm hemen denemek istedim.İyi ki de yapmışım eşim de ben de bayıldık.Harika bir lezzet oldu.

Ama ben bazı değişiklikler yaptım damak tadıma göre.Kaymağı kullanmadım,onun yerine ezilmiş sarımsak ekledim.

TARİFİ gayet basit.İstenilen miktarda kırmızı biberi fırında közleyip soyuyoruz.Ortadan ikiye kesip çekirdekelri çıkarıyoruz.Bir tabakta beyaz peyniri,yarım çay bardağı iri çekilmiş cevizi,ince doğranmış maydanozu,,tuzu,karabiberi,toz biberi, ezilmiş sarımsağı,çok az zeytinyağı ile iyice karıştırıyoruz.Ortadan kesilmiş biberin bir tanesinin ucuna harcımızı koyup sigara böreği sarar gibi sarıyoruz.


Servis ederken üzerine az zeytinyağı gezdiriyoruz.AFİYET OLSUUUUN.
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler